Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan oppbevarer dere vogna til daglig? Og hva med bagen når en bruker sportsdel og motsatt? Vi har egentlig bare plass i garasjen, og den er ikke isolert. Da kan det vel bli fuktskader?
Hadde en plan om understell i garasjen og bagen inne pga har bare ei lita gang når vi kommer inn og så teppe innenfor.... Men blei fort til den står i ganga pga vinterværet som har vært blir det litt skittent men får bare være
Akkurat nå står vogna i stua pga sovet på verandaen i dag...... Står på ett håndkle....
Her står den i yttergangen. Der vi bodde før sto den i boden, men der var det ikke fukt. Når vi tar ut vognposen til sommeren tenker jeg vogna kan stå ute så sant det ikke regner. Det blir litt trangt i gangen.
Het står den I yttergangen. Har en til vogn også som skal bli barnehagevogn til høsten. Den står I stua til foreldrene mine, og de bruker den hver gang Mini er på besøk.
Hadde ikke turt å ha vogna I garasjen hvis den ikke var isolert.
Vår står i ett walk-in closet i gangen. Vi gar gitt den egen plass der. Kan hende vi på vinterstid kommer til å parkere den i en sykkel- og vognbod som vi har i etasjen vår i blokka. På den måten slipper vi det verste av møkka inn. Sportsdelen ligger i kjelleren.
Vogna står i gangen. Har en i bilen og 2 understell på terassen. Bagene er på loftet til svigermor og svigerfar. Vi har liten gang men vi kommer forbi den;-p den andre sportsdelen står oppå ett skap sammen med mye annet til hu.
Vår står ute i svalgangen, under tak og i ly. Tok overdelen inn i vinter på det kaldeste, men har ikke hatt problemet med at vogna har blitt rå eller fuktig. Til nr 2 kommer bagen til å tas inn og understellet til å stå ute.
Vogna står i gangen. Sportsdelen ligger i kottet, bagen blir plassert der når vi bytter. Vi hadde bod i kjelleren i garasjen der vi bodde før, uisolert. Sportsdelen lå da under sprinkelsengen. Jeg ville ikke risikere noe med utstyret som babyen skal bruke, selv om jeg lagret mine egne klær der.