Oppbevaring av vogna

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Hvordan oppbevarer dere vogna til daglig? Og hva med bagen når en bruker sportsdel og motsatt? Vi har egentlig bare plass i garasjen, og den er ikke isolert. Da kan det vel bli fuktskader?

Foreløpig står den plassert under trappa når den ikke er i bruk. Den delen vi ikke bruker står i et kott.

Her står den i gangen. Når vi brukte bag stod understellet i boden ute og bagen stod inne.

Hadde en plan om understell i garasjen og bagen inne pga har bare ei lita gang når vi kommer inn og så teppe innenfor.... Men blei fort til den står i ganga :P pga vinterværet som har vært blir det litt skittent men får bare være :P

Akkurat nå står vogna i stua pga sovet på verandaen i dag...... Står på ett håndkle....

Sportsdelen er foreløpig lagt ut i en isolert utebod..

Her står den i yttergangen. Der vi bodde før sto den i boden, men der var det ikke fukt. Når vi tar ut vognposen til sommeren tenker jeg vogna kan stå ute så sant det ikke regner. Det blir litt trangt i gangen.

Het står den I yttergangen. Har en til vogn også som skal bli barnehagevogn til høsten. Den står I stua til foreldrene mine, og de bruker den hver gang Mini er på besøk.
Hadde ikke turt å ha vogna I garasjen hvis den ikke var isolert.

Vår står i ett walk-in closet i gangen. Vi gar gitt den egen plass der. Kan hende vi på vinterstid kommer til å parkere den i en sykkel- og vognbod som vi har i etasjen vår i blokka. På den måten slipper vi det verste av møkka inn. Sportsdelen ligger i kjelleren.

Står i gangen.
Bag/sportsdel blir oppbevart på loftet :) det er isolert og fin temperatur hele året.

Vogna står i gangen. Har en i bilen og 2 understell på terassen. Bagene er på loftet til svigermor og svigerfar. Vi har liten gang men vi kommer forbi den;-p den andre sportsdelen står oppå ett skap sammen med mye annet til hu.

Vår står ute i svalgangen, under tak og i ly. Tok overdelen inn i vinter på det kaldeste, men har ikke hatt problemet med at vogna har blitt rå eller fuktig. Til nr 2 kommer bagen til å tas inn og understellet til å stå ute.

Vogna står i gangen. Sportsdelen ligger i kottet, bagen blir plassert der når vi bytter. Vi hadde bod i kjelleren i garasjen der vi bodde før, uisolert. Sportsdelen lå da under sprinkelsengen. Jeg ville ikke risikere noe med utstyret som babyen skal bruke, selv om jeg lagret mine egne klær der. ;)

Back
Topp