S
**SunFlower**
Guest
Står i boksen de kommer i. Har de nede på vaskerommet så ser dem ikke så ofte-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånne har vi og
Heldig du som har eget vaskerom og skaperVaskemidlene står i originalpakkar i skapet over benken på vaskerommet. Likar å vite akkurat kva det er, derfor originalemballasje. Dessutan er det ingen som ser inni skapet vårt. Og skulle nokon snoke i skapet får dei tåle å sjå pakkar med vaskemiddel.
Vis vedlegget 85131Vis vedlegget 85132
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
De har jeg også
De står i hylla på vaskerommet i originalforpakningen. Ser ikke helt hensikten med å "pynte" dem opp. Hvem er det som finner på å snoke nede på vaskerommet mitt?![]()
Hehe, nei hadde jeg hatt vaskerom så hadde jeg nok ikke tenkt noe mer på det jeg heller. Men vi har vaskemaskin og tørketrommel på leilighetens eneste bad, så det hadde vært fint om det hadde sett litt bedre ut
Ser det er populært med de boksene fra Kremmerhuset. Er de store?
Jeg skal ordne det over i andre bokser enn de som det kommer til, for å gjøre det enklere å dosere rett. Har lett for å bli alt for mye når man bare tømmer fra posen, og man trenger ofte mye mindre enn det man tror, selv mindre enn det produsenten sier man bør bruke (de vil jo selge mer).
Står i orginaleskene i skap på vaskerommet. Står høyt oppe. Har ikke barn enda men husker min bror var opptatt av det når eldste der begynte å vokse opp. Han har drevet mye med førstehjelpskurs å sånn så sånne ting skulle ikke være lett tilgjengelig for minsten om han åpnet skapende![]()