Oppbevaring av MME

MamsntilLucasOgLinus

Forumet er livet
Hvordan oppbevarer dere MME? Bare i posene eller bruker dere noe annet? Syns de posene er så stygge [8D]
^
Å siden jeg har blitt flaskemamma, står de framme hele tiden [:)]

Hmm.... vi har runde metallbokser vi da..  står alltid framme de også..  Ikke nødvendigvis så pene, men-men.. 

men er det sånne poser inni sånne papp-pakker.. ala grøt??

ORIGINAL: Windy

Hmm.... vi har runde metallbokser vi da..  står alltid framme de også..  Ikke nødvendigvis så pene, men-men.. 

men er det sånne poser inni sånne papp-pakker.. ala grøt??

Ja

Eg har mme i slik en tupperware boks eg stjal av mormi :)

ORIGINAL: linnzzz

[:D]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

[:D]

den er jo ikkje akkuratt FIN å se på.. men har den i skapet nå, siden han kun drikker mme et par ganger til dagen;)

Jeg har mme posene i to metalbokser på kjøkkenbenken. Var dritlei av å se den stygge esken og posene stå på benken[8D]

Vi har det også i en tupperware boks [:)] Ikke så pen, men betraktelig mye finere enn eska [:D]

vi har det i ei kjekke plastikk boks inni skape [;)]

Vi har bare boksen i skapet siden han ikke drikker så ofte nå. Før målte jeg opp mme i små bokser til en hel dag. Men det har jeg slutta med når han ikke drikker så mye lenger.

har en plastboks med lokk [:)]

tuppeware boks! Står i en hjørnehylle, sammen med grøten som også er i en tuppeware boks=)

eg og :P bare eg stjal ann ikkje, måtte kjøban sjøl! hehe ;)

ORIGINAL: Dinedama

Vi har det også i en tupperware boks [:)] Ikke så pen, men betraktelig mye finere enn eska [:D]

ORIGINAL: Malleleo

vi bruker et glass ala dette:

Har noe lignende dette vi også...Har 6 av de:) To til grøt og en til MME..En til knekkebrød og en til frokosltblanding og en til sjokoladepulver:) Mye finere i gammeldagse glass på benken enn i embalasje i skuffen:) Ikke velter de heller:)

ORIGINAL: Angel78

Har noe lignende dette vi også...Har 6 av de:) To til grøt og en til MME..En til knekkebrød og en til frokosltblanding og en til sjokoladepulver:) Mye finere i gammeldagse glass på benken enn i embalasje i skuffen:) Ikke velter de heller:)

de ser jo kjempefine ut, hvor har dere kjøpt disse? [:)]

ORIGINAL: Pinata og Bøllegull

har en plastboks med lokk [:)]

ORIGINAL: risosu

ORIGINAL: Angel78

de ser jo kjempefine ut, hvor har dere kjøpt disse? [:)]

Jeg har kjøpt mine på Pytt og panne tror jeg det var:)

Back
Topp