oppbevaring av klær

¤Celti¤

Elsker forumet
kordan oppbevare dåkker klærn som e blidd før små tel ongan?

Sorterer dem i plastbokser med lokk som jeg har lagt på boden. Er sortert i bokser etter størrelse slik at det skal være lett å ta fram til nr. 2...

ORIGINAL: Lillegullet 07

Sorterer dem i plastbokser med lokk som jeg har lagt på boden. Er sortert i bokser etter størrelse slik at det skal være lett å ta fram til nr. 2...

samme her bare vi har de på kvisten å er ikke så veldig sortert..hihi[8D]

ORIGINAL: Annepålandet

OBS OBS!!! Ikke gå i den samme fellen som meg , jeg obevarte alt barnetøy i plastikk boks med lokk (helt tett) og da jeg skulle ta det frem til nr 2 , var det kommet gule stygge flekker og luktet surt av dem. Fordi dem ikke hadde fått luft!! [:'(] [:(]
Så anbefaler på det sterkeste å pakke dem i banan esker isteden, de har små lufte hull på sidene [:)]

Har hørt om det jeg å, så her er d pappesker.

OBS OBS!!! Ikke gå i den samme fellen som meg , jeg obevarte alt barnetøy i plastikk boks med lokk (helt tett) og da jeg skulle ta det frem til nr 2 , var det kommet gule stygge flekker og luktet surt av dem. Fordi dem ikke hadde fått luft!! [:'(] [:(]
Så anbefaler på det sterkeste å pakke dem i banan esker isteden, de har små lufte hull på sidene [:)]

jeg har hull i mine bokser[;)]

De skal ikke bli sure så lenge klærne er tørre. Der er de sikret for fuktighet!
Jeg har hatt mine egne klær i bananesker og søppelsekker, og de har mugget så fort det ble klimaforandringer her. [:'(][:'(]

De ligger i en pappeske i kjelleren hos farmor [:)]
Har oppbevart mine egne klær der tidligere, og ikke et snev av kjellerlukt eller fukt i de, så jeg er ikke bekymret - for kjellern er tørr [:D]

Jeg pakker de ned i bleieeskene fra Pampers [:)]
Da slipper jeg å overfylle den grønne dunken ute, og de er passe store synes jeg. Skriver på hva som er oppi og størrelser, så lagres de på loftet.

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

jeg har hull i mine bokser[;)]

Jeg også.. Tørre klær og hull i boksene...

hittil har æ bare stappa gutteklea i en sekk og jenteklea i en.. og merka fra 0-1år 1-2år osv.. kaste strømpebukse,bodya og nattisa(ser ik behove til å ta vare på sånne ting som nesten ødelegges av å oppbevares lenge).

Back
Topp