Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har de sortert etter farge i store Ziplock-poser som sitter sammen på en bookring.
Veldig oversiktlig, og enkelt å ta med på treff-bare å hekte ringen på kofferten![:D]
Har de sortert etter farge i store Ziplock-poser som sitter sammen på en bookring.
Veldig oversiktlig, og enkelt å ta med på treff-bare å hekte ringen på kofferten![:D]
Ok, men blander du alle slags blomster og bare sorterer i farger?
Har de i gjennomsiktige metallboksen som henger på metallister, alt fra Ikea [:)]
Har MANGE, er glad i blomster ja [8D]
Hvis det er veldig store kvantum så har jeg dem i pappesker på hyller over pulten min, med en blomst klistra på fremsiden av eska sånn at jeg ser hvilke som er hvor [:)]
Her sorterer jeg de i farger.
Har noen sånne krukker som TIA har, men resten har jeg i ei skoffe, hvor jeg har laga meg esker som blomstene ligger i sortert etter farge.