Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ok.. men er ikke den lett å slå sammen.. mins at det ikke var noe problem da jeg jobbet i bhg.Dessverre. ... er en city elite :s
Jeg gjentar:
Bær barnet inn.. sett ham i lekegrinden. Gå ned. Ta av sportsdelen... Sett understellet i boden og ta med sportsdelen opp...
Det jeg ble opplyst om, verst tenkelige mulig scenarie er att håndtaket kan ryke .... Tror sjansen er minimal men veldig surt hvis det skjer .....Ville unngått å hatt vogna ute ihvertfall, spesielt hvis du er redd for den, men ca 10 trinn er ikke så fryktelig mye da, og en vogn burde tåle det så lenge du ikke går opp og ned den 10 ganger før dere går ;-)
Her hadde vi ihvertfall ikke hatt mange andre muligheter om vi hadde bodd et sted med trapper når snuppa var på den alderen! Hadde garantert endt i en ulykke siden hun da måtte passes på konstant for å ikke stikke av eller klatre. Hadde ikke tatt på bæresele eller lignende for en såpass kort tid heller.
Ja det spørs vel hvilket håndtak du har vil jeg tro.Det jeg ble opplyst om, verst tenkelige mulig scenarie er att håndtaket kan ryke .... Tror sjansen er minimal men veldig surt hvis det skjer .....
Ja håndtaket kan ryke om den dras for mye opp og ned trapper.Det jeg ble opplyst om, verst tenkelige mulig scenarie er att håndtaket kan ryke .... Tror sjansen er minimal men veldig surt hvis det skjer .....
Derfor jeg tenker slutte tvert , med akkurat det.... tenk hvis det ryker på vei opp eller ned .... med ungen i.... uææææJa håndtaket kan ryke om den dras for mye opp og ned trapper.
Genialt Tusen takk for tipsetSett to planker oppå trinnene på trappa me d mellomrommet det er på hjula og dra vogna opp. Enkelt
I mitt tilfelle kan ikke toppen tas av dessverre , tror jeg må få mannen til å lage ramperHar bosatt meg så jeg slipper problemet
Men hadde nok løftet av toppen og løftet den opp trappene jeg. Latt understellet stå ute eller humet det opp etterpå. Jeg synes det er tungt å dra vogna opp trappetrinn. Men hadde nok gitt litt blaffen i at vogna blir slitt, noe må man ofte for å få ting til å fungere. Den blir jo slitt av å stå ute i kulda også. Men det verste er jo å putte ungen ned i kald vogn og vekke barnet når du skal inn. Synes ikke det er noe godt alternativ heller.
I mitt tilfelle kan ikke toppen tas av dessverre , tror jeg må få mannen til å lage ramper