Opp om natten

Hele tiden, hver natt, får ikke sove og våkner hele tiden, kan gå flere døgn uten søvn... Er desverre sånn når jeg er gravid.
Jobber 40% og får tilrettelegging.
 
Må også opp å tisse på natta og sliter med hodeverk. Når jeg ikke er gravid så får jeg som regel hodeverk når jeg våkner flere ganger om natta så tror jeg får det nå av samme grunn. :(
 
Våkner i 3-4-tiden på natten flere ganger i uka, og dessverre er det bare unntaksvis at jeg klarer å sovne igjen før det er tid for å stå opp og dra på jobb... godt jeg som tobarnsmor er vant med å klare meg på lite søvn!
 
Måtte mye opp på do om natta i første trimester, men nå har det heldigvis gått over igjen. Og ettåringen sover oftere og oftere natta igjennom, og innimellom sover han til og med lengre enn til kl6 :gen053 Jeg håper at det varer, for jeg blir altså helt koko av søvnmangel :confused005
 
våkner dere ofte på natten?
Tuller ikke når jeg sier jeg seriøst våkner ca hver 1,5 time hele natten for å tisse. Jeg er så trøtt og sliten, vært sann i sikkert en måned nå. Har omtrent konstant svak hodepine, enkelte dager mye sterkere. Hverken paracet eller migrenemedisin fungerer. Når jeg er på nattevakt får jeg fysisk vondt i kroppen og den bare stritter imot av tretthet.
Hvordan går det med søvnen? Finnet ut hva du skal gjøre med nattevakten?
Jeg har en periode der jeg våkner to og er våken helt til fem på morningen. Ekstremt slitsomt, skjønner at du sliter jeg har jo ingen andre å forholde meg til.
 
Hvordan går det med søvnen? Finnet ut hva du skal gjøre med nattevakten?
Jeg har en periode der jeg våkner to og er våken helt til fem på morningen. Ekstremt slitsomt, skjønner at du sliter jeg har jo ingen andre å forholde meg til.
Ble sykemeldt denne uken, og må tilbake i morgen for fastende blodprøver. Hadde aldri greid 4 nattevakter i denne tilstanden, tviler på jeg hadde komt meg på dagvakter også. Er så trøtt og utmattet!
 
Ble sykemeldt denne uken, og må tilbake i morgen for fastende blodprøver. Hadde aldri greid 4 nattevakter i denne tilstanden, tviler på jeg hadde komt meg på dagvakter også. Er så trøtt og utmattet!
Godt at du er sykmeldt❤️ Håper virkelig formen din blir bedre. Og at du får sovet mer nå.
 
Back
Topp