Opp og hopp! :)

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Tidlig morgen i dag her i huset! ;p
I dag reiser jeg og sambo til Storefjell, firmatur med jobben hans. Skal bli deilig å reise vekk en liten tur (selv om det ikke er så langt :p )
Så da er det avreise senest 07.30, men først må vi levere ungene i bhg - svigermor er så snill at hun kommer hjem til oss og bor her med ungene i helga :D
Det jeg gleder meg mest til er å kunne sove heeeele natta uavbrutt! :p
Hva er deres planer for helgen da?

Gooood helg alle sammen!! :)))

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

God tur! Ha en fin helg :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh så koselig! God tur og nyyt :-)

Sambo har taxihelg her så blir en del alenetid på meg og mini. I dag er det basar i bhg, gleder meg til det! I kveld er det "the voice" med mini, ukas høydepunkt for han og da får han være oppe til klokka 9 ;)

Lørdag blir det nok en kosetur til byen. Klokka 15 er det teater "karius og baktus". Ellers får vi se :-) søndagen tar jeg som det kommer, blir det fint vær blir det nok en god tur i skogen :-)

Men før det blir helg skal jeg til en legevikar for å få sykemelding etter anbefaling fra jordmor. Gruer meg, liker best å gå til fastlegen min :-) etterpå må jeg få posta hemmeligvenngaven ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så deilig, nyyyt helgen og litt barnefri!

Her skal jeg en tur å handle snart, samboeren min skal avgårde etter jobb og hjelpe svigerfar på landet, jeg har lovet at når han kommer hjem i kveld skal han få nystekte rundstykker med kokt egg og hjemmelagede cookies med melkesjokolade. I tillegg trenger vi påfyll av hjemmelagede knekkebrød, så må få bakt en ny runde med det. Kjekt å ha et lite bakeprosjekt når man skal fylle en hel dag med innhold!

I morgen skal vi en tur på barnas hus på vei til mine foreldre, shoppe litt til babyen. Så skal vi hjem til mine foreldre i besøk, kjenner jeg min mor rett blir det noe godt å spise der. På kvelden har samboeren lovet å stå for maten, så da blir det indrefilet (gjennomstekt til meg) med hjemmelaget bearnaise og ovnsstekte poteter og brokkoli. Til gjengjeld får han kose seg med fotball på tv'en uten klaging fra meg ;) Det passer fint for da kan jeg ordne litt på babyrommet sålenge, så ser vi en film sammen på kvelden før vi legger oss.

Søndag er latedag, da har vi ingen planer, og det er deilig det også :)

Sent from my iPad using BV Forum

God tur =)

Planene her for helgen er å gjøre så mye husarbeid som bekkenet/ryggen min klarer, (det tengs en hel del), få sendt hemmeligvenn pakken, og gjøre en del skolearbeid.

Back
Topp