OPP NED METODEN!?

LilleLisska

Forumet er livet
Har noen en link til den??

Gidde ikke mer tull me legging, og det e det eneste æ ikke har prøvd..

Opp..

vet ikke om det er dette du tenkte på men det er det jeg fant på google ;)
http://www.xn--barnogsvn-r8a.com/?page_id=62

Har ikke peil, men dytter [:)]

Anbefaler deg å lese foreldre og barn denne mnd, for det står om søvn, og forskjellige faser av søvn.

Så er det viktig at man holder på lenge nok når man prøver noe nytt. Det var som sa til meg her om dagen at det tar 3 uker å skape en vane, så ikke gi opp for tidlig [:)]

Vi ligger fremdeles på madrass ved siden av senga til jenta vår, og sakte men sikkert flytter vi oss litt og litt, og slipper hånda og sånne småting.

Lykke til

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Anbefaler deg å lese foreldre og barn denne mnd, for det står om søvn, og forskjellige faser av søvn.

Så er det viktig at man holder på lenge nok når man prøver noe nytt. Det var som sa til meg her om dagen at det tar 3 uker å skape en vane, så ikke gi opp for tidlig [:)]

Vi ligger fremdeles på madrass ved siden av senga til jenta vår, og sakte men sikkert flytter vi oss litt og litt, og slipper hånda og sånne småting.

Lykke til

Ok, takk for at du delte det me mæ [:)]

Det me madrass va ikke så dumt, men ho har reiseseng og da blir det ikke så lett å holde handa..

Men bruke å sitte i en stol ved senga da..[:)]

ORIGINAL: BollaOgRampen

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Lykke til

Ok, takk for at du delte det me mæ [:)]

Det me madrass va ikke så dumt, men ho har reiseseng og da blir det ikke så lett å holde handa..

Men bruke å sitte i en stol ved senga da..[:)]

Hver må finne den metoden som passer for seg.
Vi hadde stol vi også, men hadde problemer med at hun reiste seg opp. Det ble bedre da vi lå ved siden av henne. Da var det ikke så fristende å reise seg opp for å se på oss eller sånt.

Vi var på midtimellomklinikken denne uka (www.midtimellom.no) og der fikk vi vite at det var viktig å gjøre klare avtaler med barnet og være konsekvent (vi visste jo egentlig det, men hjalp å få det forklart fra dem), og at det var viktig å ha på en nattlampe slik at barnet kunne orientere seg litt i mørket...
Vi hadde først på en vegglampe de to første dagene, men det ble for lyst slik at snuppis trodde det var dag kl. 5.
Da kjøpte vi en Kid' sleep-nattlampe (sånn man kan til å vise når det er greit å stå opp eller ikke) og bruker den bare som nattlampe foreløpig. Den gir nok lys til at hun kan orientere seg til at mamma/pappa er i rommet, men ikke nok til at hun våkner opp og tror det er dag.

Ligger jenta di i reiseseng på permanent basis?

mitt råd er :
legg ungen i senga, syng en sang, si god natt og ha lys på ute i gangen og døren oppe.. gå ned og om ungen griner syng i babycallen.. vi har styrt med legging i lange tider, brukt opptil 1 time.. nå går d på 2 min....  og her har d vært snakk om hylgrining hver gang vi har gått ut før... så vi måtte sitte der til han sovna

Back
Topp