*opp med hendene*...

ms.bonita

Gift med forumet
viss du ønsker deg rier akkurat no!  
 guri, har to uker til terminen( og føler man kommer til å gå over) og er ganske enkelt utålmodig her eg sitter!   vil hilse på urokråka i magen <3    

 jaja, man får prøve å smøre seg med tålmodighet, sjøl om det er lite å oppdrive. knøttet kommer når knøttet vil...(eller legen meiner det er på tide ;) )
 

Hei!

Er utrolig kjedelig å vente -.- Jeg får forhåpninger hver gang jeg kjenner noe..men blir bare skuffet når det ikke var noe alikevell. Lykke til :D

 
føler med deg... venter og venter på rier selv :) er 38+3 idag.. Sykehusene har fryktet att han skulle komme i 10 uker, men nå når han faktisk trygt kan komme, kommer han ikke ; ) 
 
Vil også føde nå!! Makter ikke å gå overtid altså, kjempe lei! Sliter fryktelig med halsbrann..må de siste dagene/ukene gå fort!
 
Rekker opp begge hender og strekker meg så lang jeg er!! Har termin i morgen og er lei av å vente på tegn :)
Vil helst ha ho ut nå :)
 
Hehe,jeg vil og føde!!
1 uke igjen til termin i dag.

Med storesøsteren hadde jeg født for noen timer siden på denne dag.
Så kjenner jeg er utålmodig.
men belager meg på overtid denne gang,får vel en av hver,hehe.
 
Hadde termin i går - så JA! Jeg venter! :) 
 
Tja, uti neste uke kanskje...ganske sliten men har fortsatt litt ting å ordne før han kommer  så om en ukes tid eller noe sånt hadde vært perfekt :-)
 
Rekker opp hånda til meg og sambo :) 5 dager til termin, å er så lei av maserier og falske forhåpninger. Har født fra 14-4 dager før termin med alle mine, så nå bør ho komme. Sambo er ferdig med ferien, å må begynne på jobb mandag om ikke det er blitt fødsel (får 2 uker pappaperm, så han ville gjerne slippe jobb til uka) :p
 
Rekker hendene så høyt opp jeg kan!!:) 7dager over termin i dag, å ingen tegn på at noe skjer..:( har vert på overtidskontroll på sykehuset i dag, blir satt i gang torsdag om han ikke kommer før..noe jeg virkelig håper han gjør:)
 
godt å høre at eg ikkje er aleine!!!:))    vell, sånn går det når en er sånn ca klar og sliten. kommer til å bli overtid igjen da ;)
 
Nå er alt klart til lillesøsters ankomst og jeg har psyket meg opp til å skulle føde igjen! Kjennes ut som kroppen er klar så nå bare går jeg rundt her å venter og venter..

Lykke til!!
 
Kunne gjerne ha begynt å satt i gang nå ja synes jeg, fortsatt 10 dager igjen til termin. Men jeg er lei :p
Aner ikke hva jeg skal kjenne etter eller noe, så jeg er skikkelig spent på hvordan det hele starter :) 
Gleder meg faktisk til fødsel, sier sikkert noe annet når jeg havner oppi det men ;)
 
*HENDENE OPP*
*HENDENE OPP*
tviler på jeg kan strekke meg høyere
 
Me, me, me! Jeg vil kjenne at ting skjer og at fødselen er igang!
Akkurat 1 uke igjen  til termin, så håper jo at han bestemmer seg for å komme iløpet av denne uka. Fysisk er jeg KJEMPEKLAR og kan ikke vente til han ligger i armene mine. Er så sliten i føtter og rygg nå... Og ikke minst, jeg finner INGEN klær å kle på meg om dagen. Så gleder meg til å velge og vrake i klær og trille og bære på verdens fineste nye tilbehør ;-)

 
veit faktisk heilt ka eg venter på heller, blei satt igang sist gang, så det blir vell ikkje heilt det samme?  joda man har jo lest det meste som damene her inne forteller, men det er jo ingen garanti at eg vil oppleve det på samme måte    

tru om eg overtenker dette her eller?????
 
Back
Topp