Opp i vekt?

Her viste vekta 1kg ned i dag, men tror det bare er veldig midlertidig.
 
Gått opp 2 kg allerede. Forje gikk jeg opp 14 kg. Men ett par uker etter fødselen så var jeg under startvekta. Nå hadde jeg rundt samme startvekt. Men jeg er sulte absolutt hele tiden!
Liker å høre at mange går fort ned igjen! :)
 
I dag var jeg 2,5 kg mer enn for noen uker siden! Satser på at det svinger litt nedover igjen snart, eller at det ihvertfall roer seg litt. Har vært ekstremt sulten og fysen lenge, men ikke like mye nå heldigvis!
 
Liker å høre at mange går fort ned igjen! :)
Det meste av vekta du legger på deg i løpet av svangerskapet er vann og barn :) så når ungen er ute,og vannet går ut av kroppen så skal du gå ned i vekt.
 
Det meste av vekta du legger på deg i løpet av svangerskapet er vann og barn :) så når ungen er ute,og vannet går ut av kroppen så skal du gå ned i vekt.
Jeg gikk ned 16kg de første ukene, men måtte jobbe ræva av meg i et år etter det for å få bort hele 15 resterende kg :p syns det virker som de fleste bare mister alt med en gang, kjenner jeg blir LITT misunnelig:p som svigerinna mi fødte 8 mnd etter meg og spiste masse snop og fast food etter fødselen, så trente hu litt etter et par mnd og vips så var hun tynnere og hadde flatere mage enn meg uten å egentlig jobbe noe for det. Urettferdig altså! :p
 
Jeg gikk ned 16kg de første ukene, men måtte jobbe ræva av meg i et år etter det for å få bort hele 15 resterende kg :p syns det virker som de fleste bare mister alt med en gang, kjenner jeg blir LITT misunnelig:p som svigerinna mi fødte 8 mnd etter meg og spiste masse snop og fast food etter fødselen, så trente hu litt etter et par mnd og vips så var hun tynnere og hadde flatere mage enn meg uten å egentlig jobbe noe for det. Urettferdig altså! :p
Du er ikke alene!! Jeg og ei venninne fikk barn nesten samtidig sist. Begge la på seg 25kg, jeg fordi jeg hadde store nyreplager og ikke fikk bevegd meg stort de siste 5 mnd. Hun fordi hun spiste ALT hun ville. :p
Etter fødselen tok det henne ca 3 mnd, uten amming, trening eller omlegging av kosthols, og gå ned til 5 kg under startvekt. Spiste junk sikkert 4 dager i uka.
Jeg jobbet i over et år, trente 4 ganger i uka, ingen snop, ingenting!
Og fortsatt, hvis jeg spiser snop en dag (noe som hender :D), så kan du være sikker på at jeg har gått opp 1 kg neste dag, uansett hvor lite eller mye jeg spiste. Hun spiser enda snop og junk så og si hver eneste dag, i tillegg til mye mat, og veier 50 kg. Merker jeg blir varm. :p
 
Du er ikke alene!! Jeg og ei venninne fikk barn nesten samtidig sist. Begge la på seg 25kg, jeg fordi jeg hadde store nyreplager og ikke fikk bevegd meg stort de siste 5 mnd. Hun fordi hun spiste ALT hun ville. :p
Etter fødselen tok det henne ca 3 mnd, uten amming, trening eller omlegging av kosthols, og gå ned til 5 kg under startvekt. Spiste junk sikkert 4 dager i uka.
Jeg jobbet i over et år, trente 4 ganger i uka, ingen snop, ingenting!
Og fortsatt, hvis jeg spiser snop en dag (noe som hender :D), så kan du være sikker på at jeg har gått opp 1 kg neste dag, uansett hvor lite eller mye jeg spiste. Hun spiser enda snop og junk så og si hver eneste dag, i tillegg til mye mat, og veier 50 kg. Merker jeg blir varm. :p
Ååå det er så irriterende det! Hehe :p syns vi burde fått lov til å bli lekre vi å som faktisk jobber for det! Er lkke bare bare:)
 
Ååå det er så irriterende det! Hehe :p syns vi burde fått lov til å bli lekre vi å som faktisk jobber for det! Er lkke bare bare:)
Haha, ja, det syns virkelig jeg også. Hadde jeg holdt hennes kosthold, hadde jeg nok veid 150kg nå. Fatter ikke at det skal være så stor forskjell på folk. Urettferdig er det! :D
 
Irriterende det der altså!
Jeg er også sånn som legger lett på meg. I de forrige svangerskapene har jeg ikke fokusert så mye på kosten og dermed gått opp mye. Denne gangen tenkte jeg å være litt flinkere for det er så innmari kjipt å måtte gå ned så mye i etterkant...
 
Jeg er veldig sulten og fysen hele tida, og har gått opp ca. en kilo. Jeg er også ganske inaktiv på grunn av rygg og tiltaksløshet.. Satser på å bli superman i 2. trimester :p
 
Du er ikke alene!! Jeg og ei venninne fikk barn nesten samtidig sist. Begge la på seg 25kg, jeg fordi jeg hadde store nyreplager og ikke fikk bevegd meg stort de siste 5 mnd. Hun fordi hun spiste ALT hun ville. :p
Etter fødselen tok det henne ca 3 mnd, uten amming, trening eller omlegging av kosthols, og gå ned til 5 kg under startvekt. Spiste junk sikkert 4 dager i uka.
Jeg jobbet i over et år, trente 4 ganger i uka, ingen snop, ingenting!
Og fortsatt, hvis jeg spiser snop en dag (noe som hender :D), så kan du være sikker på at jeg har gått opp 1 kg neste dag, uansett hvor lite eller mye jeg spiste. Hun spiser enda snop og junk så og si hver eneste dag, i tillegg til mye mat, og veier 50 kg. Merker jeg blir varm. :p

Nesten litt godt å høre at jeg ikke er alene ;) jeg produserte like mye melk som den beste melkekyr tror jeg, og nå 16 mnd senere er jeg fortsatt 7 kg over startet forrige gang :( og at man bare kan ta seg tid til å trene er bullshit om man har en unge som ikke sover, hus, oppussing og jobber mer enn 100% ;) :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nesten litt godt å høre at jeg ikke er alene ;) jeg produserte like mye melk som den beste melkekyr tror jeg, og nå 16 mnd senere er jeg fortsatt 7 kg over startet forrige gang :( og at man bare kan ta seg tid til å trene er bullshit om man har en unge som ikke sover, hus, oppussing og jobber mer enn 100% ;) :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, ja, virkelig frustrerende er det. Har skjelt ut et par "venninner " som gjerne har kritisert nybakte mødre for å "la seg selv gå" etter fødsel og ikke kommer tilbake til start. Jeg VET hvor vanskelig det er, og gudene vet hvor lenge jeg gidder å jobbe for det etter denne graviditeten.
Nei, vi får nok bare la ting gå sin gang. Vi legger jo på oss for en grunn, og vekt er faktisk bare et tall. :p
 
Er 2 kg mindre enn startvekt, håper det gjør at jeg ikke går opp 20 kg til uke 40... Er sikkert nok med 10 kg :p 8+0 I dag :)
 
Gått opp en kg selv. Gikk ned en først så opp to, haha. Snart fem uker tror jeg. Mye luft i magen og treg mage så mistenker det er litt av grunnen.
 
Har ikke veid meg, og kjenner jeg har lite lyst.. Jeg la på meg nesten 24kg i begge sv.skap, så gruer meg til å se utviklingen denne gangen.
Matlysten har virkelig tatt over, og jeg prøver å være flink, og spise sunt, men det er ikke like enkelt alltid;)
 
Har ikke veid meg, og kjenner jeg har lite lyst.. Jeg la på meg nesten 24kg i begge sv.skap, så gruer meg til å se utviklingen denne gangen.
Matlysten har virkelig tatt over, og jeg prøver å være flink, og spise sunt, men det er ikke like enkelt alltid;)
Akkurat det samme her Overrasket. Skikkelig sulten hele tiden. Har heldigvis cravings på appelsin, men spiser veldig mye middag og! Haha.
 
Veide meg idag bare for å gjøre det... Trodde jo vekta ville vise 2kg+ pga treg mage, oppblåsthet - og at jeg spiser vanvittig mye for tia (er så sulten) - tross sunn mat. Men viste -200g. Så jeg trodde vekta tulla med meg... men det gjorde den visst ikke.
 
Back
Topp