Opp i vekt.

Er selv en A cup til vanlig og fyller nå helt ut en C cup... Samme skjedde sist, men da krympet de tilbake til sine små flapper etterhvert. Satser på at de kanskje ikke krymper denne gangen :p

Er i uke27 nå, og gått opp 10 kg. Føler det er mye som deg,men har ikke stor mage,heller liten. Men orker ikke bry meg:P startet på 58kg(hadde noen jule kg mer enn jeg liker og da). Hadde jo tenkt at jeg kom til å legge på meg sånn passelig, men uff håper ikke det blir 10 til før babyen kommer.

Jeg tror ikke det er sånn at de fleste har gått opp så lite. Kommer jo bare an på hvem som svarer i disse trådene det. Jg er 20+1 i dag og har gått opp 7 kg til nå. Gått jevnt og trutt hele tiden og føler ikke jeg har stappet meg villt jeg heller. Tror ikke man skal tenke for mye på dette med vekt i svangerskapet. Er fort gjort at det bikker over for noen.. Så lenge man ikke er veldig overvektig til vanlig eller bare spiser dårlig mat, så.tror jeg man skal slappe av med at man får noen kg for mye.

Forrige gang gikk jeg opp 23 kg. Ble veldig imobilisert av bekkenløsning, så vannet hopet seg opp.
Nå er jeg 18 uker, og har gått opp 7 kg sålangt. Håper ikke det blir like ille. Jeg er ihvertfall innstilt på å holde vannet unna så lenge det går.

Jeg er 22 uker og har gått opp 8 kilo, så du er ikke alene! Nå synes jeg de bare røyner på også, ser med skrekk på mitt forrige helsekort at jeg er på god vei til å gå opp like mye som forrige gang (23 kg)... :(
Men dt er nok veldig individuelt vil jeg tro, på meg er dt myyyyyye pupper og mage!

Jeg har gått opp ca 6 kg til nå. Sist svangerskap hadde jeg gått opp 4 kg til samme tid, men la på meg mye mer mot slutten. Endte da opp på ca. 23 kg tror jeg. Håper på litt mindre denne gangen;)

Jeg er 22+2 i dag, og har lagt på meg ca 6-7 kg. Legen sa at jeg hadde en veldig fin vektoppgang, og når jeg kommenterte at jeg syntes det var mye mente hun at såpass måtte det være nå. Merker at vekten har kommet på mage og bryst, og har nok ikke lagt på meg særlig mye andre steder.. Så da må det jo være greit tenker jeg :-)

Jeg har kun gått opp 4 kg! (Uke 22+1), og jeg hadde heller bikket 7-10 kg enn kun 4! Man skal jo trossalt ha litt å tære på:)

jeg veide meg ikke før uke 12, og har siden da gått opp 2 kilo. er 21+1 idag .... er veldig fornøyd med det, ettersom jeg har altfor mye fra før av.. håper ikke jeg går opp like mye som forrige gang, da endte jeg på 25+

Ikke lett og få tak i bh når man er slank rundt midjen og stor cup! Hehe :D
Men ja, dine har vokst endel da gitt! Hehe :D
I know! Lindex og Cubus er waaay behind! 70G her, kryr ikke av dem på markedet heller :laughing021 "Hvor er *snickers*? Hun er bak de puppene der borte" :laughing001 Skal bli noen herlige lefser om et års tid!!

70G ja. De må jo være sinnsykt store! Haha :-D
Kan gjemme deg godt du :-D
Puppene mine og magen er så store å har smalt ansikt og tynne bein, så får jaggu høre det på jobb, haha :-D

Back
Topp