Opp i vekt enda?

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Har dere begynt å gå opp i vekt enda? Jeg er 6+4, og vekten står stille foreløpig.

jeg har fått hoven dvask mage da [:-] Flere?? hi hi hi...

Aner ikke,har 10 kilo for mye etter jeg fikk Oliver (amminga hjalp ikke på vekta her) Raste opp i vekt noen mnd etter fødselen [X(]

Jeg er 5+6 og har gått opp 3 kg....
Spise og spiser.. men nå er kvalmen kommet, så da frister ikke maten så mye lenger!

e e 8+5.. e bruka igrunn ikke å veie me menst sist e vede me tror e va rundt 61kg,for ca 4 uke sia.i går kveld (vet at en ikke skal måle seg på kvelden) veide e 62,5 ... [:D] men no har e fått tilbake matlysta så e vel derfor..hehe:P blir litt potetgull i løpet av kvelden av å teee:P

Jeg gikk opp før jeg ble gravid, nå går jeg ned. Gikk ned 5 kg i begynnelsen sist....[8D]

Jeg er er 8+4 nå og veier 1kg mer enn jeg var til å begynne med.. Men om kvelden er jeg oppblåst og full i vann og har da vert opp til 4 kg mer, men på morgenen tilbake til den gamle.. Så svinger veldig hos meg..

Har vert veldig flink å ikke spise snop og chips i ukene, bare frukt å sunn mat[:D]

Vekta min varierer på 1 kg, alt fra dag til dag..

Gådd ned 1 kg så langt

Ja, det er vel veldig forskjellig ettersom hvordan formen er. Gikk opp sist, når jeg hadde sa i mars (6/7 uker påvei)
nå står den stille foreløpig 6+4 [;)]
er ganske liten, så skal vel kanskje opp mere enn noen å?? hmm.. [;)]

jeg veier det samme men slutta å røyke for snart 3 mnd siden og da gikk jeg opp ca 1.5 kilo......men sånn som jeg spiser nå så blir jeg vell den dundra snart[&:][;)]veier 57 kilo og håper det forblir slik ei stund til ihvertfall.......

jeg har ikke gått opp noe, heller gått ned ca et kg. men veldig oppblåst da, meget glad i de dongeri tightsene[:D] spydde i dag på jobben[:'(]

1 kg opp, men magen er utover... hehe...
men nå har jeg også slutta å røyke, atter en gang, så det hjelper sikkert på vektøkning det og...

er 8 uker og har gått ned ca 1kg[:)]

jeg spiste en del snop til å beynne med, men etter at kvalmen slo inn har jeg holdt meg unna. Har gått opp 2,5, er 9+5...

jeg  er 9+5 og jeg har gått opp 1,5 -2kg. vekta mi har alltid vingla 1kg opp og ned.[:)]
men andre spør om jeg har slanka meg... de skulle bare ha sett magen[:D] for her går jeg kun i topper som har snøring under puppa og flagrer derifra og ned[;)] for magen har fått en liten "kul"[:)]

hihii[:)] søtt!! har fått kul selv jeg. men den er vel mere dvaskette, enn hard. [:D] hohoo....
Gleeeeder meg til etterpå. da skal jeg på innvendig ul [;)] 

Jeg har gått ned 5 kilo! Er 6+2 i dag. Har ikke kastet opp men har vært veldig kvalm denne gangen og ikke hatt den største matlysten. I forrige svangerskap gikk jeg ned 7 kilo og lå på meg 2 kilo den siste måneden av svangerskapet!!!

Siden jeg har ekstremt lett for å legge på meg, så regner jeg med at jeg har gått opp noe enormt hittil, tørr ikke på vekten.. [&o]

Jeg har gått ned 2 kilo. Er så kvalm, så det er vanskelig å få i seg noe. Men prøver å spise selv om jeg er dårlig, selv om det ikke er mye. Men det kommer nok på igjen senere ;)

Jeg har ikke gått opp i vekt ennå men magen er så oppblåst at det ser helt sykt ut! Skulle tro jeg var mange mnd på vei[&:]

Back
Topp