Operert bort hemoroider?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Hei. Jeg opererte bort hemoroider på torsdag (5 dager siden nå) og lurer på om det er andre her som har gjort det?

Jeg måtte skjære bort hudfolder og sy inn noen klumper. Ble sykmeldt i 17 dager. Smertene er helt forferdelige, og det å gå på do er brutalt. Knasker smertestillende nærmest som godteri.

I dag så har jeg blødd en del ved promping og dobesøk, vanlig?

I tillegg har jeg et slags fall i endetarmen etter fødsel som gjør at jeg må putte en finger litt innni rumpa for å dytte bort noe slik at det kommer ut.. noen som kjenner seg igjen?
 
Har ikke gjort det nei. Må bare si at jrg syns det var hyggelig å se deg her igjen, du har vel en fra jan14? :)
 
Jeg har aldri gjort det. Men mamma har. Hu sa ikke så mye om det kun at alt var vondt lenge etterpå og hu måtte hele tiden sitte på noe mykt. Kanskje ringe sykehuset som oppererte deg?
 
Hadde ei venninne som gjorde det for mange år siden men jeg husker det godt for hu synes det var helt grusomt uten at hun gikk i detalj :sorry: god bedring <3
 
Har ikke gjort det nei. Må bare si at jrg syns det var hyggelig å se deg her igjen, du har vel en fra jan14? :)

Hei ja, driver med alt for mye for tiden så har ikke hatt så mye tid til å være her. Savnet det. Er midt i en bachelor og jobber deltid nå. Drømmer om en bedre jobbframtid
 
Har snakket med sykehuset og slikt men tenkte at det er mer beroligende å snakke med noen som har vært gjennom det.
 
Jeg har vært til samtale om operasjon da jeg synes jeg har noen sjenerende hudfolder igjen etter hemoroider. Ble sterkt frarådet det pga smerter som medfølger en slik operasjon. Min tante opererte to store og fjernet en hudfold, hun klagde på smerter lenge etter operasjonen, men er den dag i dag veldig fornøyd med resultatet :)
 
Jeg har vært til samtale om operasjon da jeg synes jeg har noen sjenerende hudfolder igjen etter hemoroider. Ble sterkt frarådet det pga smerter som medfølger en slik operasjon. Min tante opererte to store og fjernet en hudfold, hun klagde på smerter lenge etter operasjonen, men er den dag i dag veldig fornøyd med resultatet :)

Må innrømme at jeg ikke angrer et sekund på at jeg tok operasjonen og at jeg har begynt å være litt aktiv igjen. Hovedproblemet mitt nå er i hovedsak når jeg må på do, men da passer jeg på å ta smertestillende og rett i badekaret med grønnsåpe. Lindrer. Med netflix på pc'n ved badekaret så har jeg det litt mer avslappende.
 
Jeg vurderer og operere bort en hudfold etter jeg har fått sistemann. Men tenker att så mye det plager å skjenere meg så skal jeg takle smertene og... forstår godt du rådfører deg her, skulle svart deg om jeg hadde noen råd.. men god bedring! :)
 
Har en hudflapp etter hemoroider, men om smerten er som da jeg revnet inn i tarmen under fødselen med nr 2 og tiden etterpå, så nei takk[emoji19] vet ikke hvilke smerter det eventuelt da er snakk om ellers.
 
Back
Topp