operere mage ?

Annicken

Forumet er livet
dere som har operert magen, altså tatt vekk magen på en måte, hva heter d da ?

og hvor mye må en gi for dette ? eller har alle som har gjort d gjort d gjennom staten og fått støtte til d ?

tror neppe jeg vil få d dekket, men er veldig missfornøyd !!

vil veldig gjerne se bilder av dere som har gjort d =)

tenker du på butplastikk?

hva som skal ti for å få det dekket, varierer fra sykehus til sykehus virker det som. Skal vel være ett visst antall cm overheng.

Har ikke gjort det selv, men vurderer det sterkt når jeg er 100% sikker på at jeg er ferdig med barn. Må en del ned i vekt først også[8D]

ORIGINAL: Lois Lane

tenker du på butplastikk?

hva som skal ti for å få det dekket, varierer fra sykehus til sykehus virker det som. Skal vel være ett visst antall cm overheng.

Har ikke gjort det selv, men vurderer det sterkt når jeg er 100% sikker på at jeg er ferdig med barn. Må en del ned i vekt først også[8D]

jobber m vekta, men den er ganske faststittende ;P
ja jeg har ikke så veldig mye overheng, men litt, er liksom bare den der magen som står ut ;P ikke så misfornøyd m noe annet egentlig, d er bare liksom en mage m tomrom føler jeg ;P
og jeg kan leve m det, så er vel ganske sikker på at d ikke blir dekket, og jeg evt må ta d privat

Prisen ligger på rundt 40 000,- for full bukplastikk. Spørs litt hvor i landet man er. [:)]

Ei venninne gjorde dette på colosseum om Mandagen, betalte 21000.

Ang å få det dekket, så har ikke privatklinikkene avtale me NAV lenger, slik at man da må gjøre det på sykehus. Sykehuskirurger er kjent for å være opptatt av jobben,og ikke hvordan det ser ut etterpå..

ORIGINAL: talata

Ei venninne gjorde dette på colosseum om Mandagen, betalte 21000.

Ang å få det dekket, så har ikke privatklinikkene avtale me NAV lenger, slik at man da må gjøre det på sykehus. Sykehuskirurger er kjent for å være opptatt av jobben,og ikke hvordan det ser ut etterpå..

det var jo ikke en avskrekkende pris for bedre selvtillit =)

Back
Topp