Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: smurfen
Å det er så dårlig at sykehuset ikke bare kan si fra om sånt! Da hadde jeg nappa de ut for lengst! Nå blir jo arrene bare enda styggere fordi jeg har latt de sitte så lenge i[8D][:@] Jeg få gå å nappe de ut med en gang!
ORIGINAL: smurfen
Ja nappa de med de med en gang! Gjorde det i dusjen så de skulle bli litt løsere. Og det var ikke noe problem, gikk rett av. De i navelen var litt knot da, for de var så langt inni der, de har jo gjort om navelen helt[8D] før kunne jeg se enden på den[;)]men nå er den helt skrumpa igjen[8D]
Arrene er ganske stygge, skulle har nappa de ut før så innbiller jeg meg at arrene der stingene var ikke hadde blitt så store[:(] Og det er slett ikke under trusekanten som de sa det skulle bli... men men sånn er det.
Men synes jeg fikk rimelig dårlig innformasjon om ting etter operasjonen! Har jo ikke rørt sårene for jeg var redd jeg skulle klusse og gjøre det værre. de sa jo at de skulle dette av av seg selv[8D] men de datt jo rett av bare jeg nappa litt i de..
Men Hurra! Nå er de borte!
ORIGINAL: Yrja
jeg tok laparaskopi i går. Når kan man liksom ta av plasterlappene?
Nå er jo alt så vondt at jeg ikke tør å komme nær magen...
De fortalte meg også at de er selvoppløselige, og skulle forsvinne etter et par uker...
Men hvis du ikke får de ut, så ville jeg tatt en telefon til dem kanskje..?
Lykke til :)