Operasjon

orkide 04 og 07

Elsker forumet
Sønnen min skal opereres i morgen. Det er bare en liten brokkoperasjon, men likevel. Gruer meg til han skal få narkose, det var så fælt når han fikk det sist. Han er litt redd for sykehuset, vi var der 2 uker da han var 2 år og han har ikke akkurat bare gode opplevelser derfra akkurat. Gleder meg til i morgen kveld da det hele er over.

Uff da! Skjønner godt at du gruer deg jeg. Lykke til! Går nok så bra atte! [;)]

Lykke til, det går så bra atte[;)]...kjenner meg igjen...Tomine blei operert da ho var 2 måneder, det verste i verden var å levere ho fra seg når ho skulle opereres...ikke noe hyggelig når de legges i narkose heller...

men en må tenke på at de er i de beste hender[;)] Lykke til!!

offa stakkars liten.. ikke bra vist di blir skremt når di er så små, men håper di klarer å "muntre" han opp der.. Fikk helt vondt inni meg nå.[:(] Det går greit skal du se

Sign
ORIGINAL: Lasog

Uff da! Skjønner godt at du gruer deg jeg. Lykke til! Går nok så bra atte! [;)]

Takk alle sammen[:)], de har heldigvis mange leger og sykepleiere som er flinke med barn på Ahus. Håper vi treffer på dem[:)] 

Går helt sikkert bra i morgen, og så har dere hele jula å kose dere etterpå, så blir det sikkert fort glemt[;)]
Men noe kjekt mens det står på skjønner jeg godt at det ikke er[&o] LYKKE TIL I MORGEN!

Uff da. Lykke til hvertfall. Det går nok fint. Forstår god at du e urolig, men de går helt sikkert fint.

Lykke til!

ORIGINAL: Godzilla

Lykke til, det går så bra atte[;)]...kjenner meg igjen...Tomine blei operert da ho var 2 måneder, det verste i verden var å levere ho fra seg når ho skulle opereres...ikke noe hyggelig når de legges i narkose heller...

men en må tenke på at de er i de beste hender[;)] Lykke til!!

Jeg husker at Tomine ble operert, det må ha vært tøft siden hun var så veldig lita. Går det bra med henne nå?

Huff, skjønner at du gruer deg! Stakkars liten, må være fælt å se skatten sin i narkose[:(]... Men det går helt sikkert bra imorgen[;)][:D]
Håper det går enkelt og greit, og at dere ikke sitter igjen med den dårlig opplevelse!

Lykke til! [:D][:D][:D]

Back
Topp