Operasjon

Mamma13

Glad i forumet
Ja, da er dagen kommet for operasjon på den andre storetåen:-/ gikk jo ikke bra med forrige operasjon ( mulig reopperere). Er rimelig lei inngrodde negler!!gruer meg skikkelig. Snakk om å sette demper på livskvaliteten!:-/

Uff, det er vondt! Lykke til, og god bedring!
Håper det er vellykket i dag. :)

Ååååå masse lykke til <3 husk å ta det med ro etter operasjonen, sitt med føttene høyt og ta smertestillende! Ikke gå for mye (det gjorde min venninne og det var ikke å anbefale...) kryssedullkryss for deg!

Ååååå masse lykke til <3 husk å ta det med ro etter operasjonen, sitt med føttene høyt og ta smertestillende! Ikke gå for mye (det gjorde min venninne og det var ikke å anbefale...) kryssedullkryss for deg!
Takk for det:-) masse smertestillende og foten høyt er planen de neste dagene:-) jeg gikk på senter 3 dager etter operasjonen sist. Den var sinnsykt hoven, sprengte og stings holdt på å sprenge!:-/ aldri igjen!

Æææææ au!!

Auu, det såg ikke godt ut! Håper det går fint med deg!!
Har det ikke veldig godt nå:-/ men er optimistisk og trøster meg med at det blir bedre:-) den ene tåa er mye videre enn den andre.. Det var den jeg opererte sist og den var veldig betent etter operasjonen. Tror jeg må få mannen min til å skifte bandasje i morgen! Jeg er så pysete når det gjelder meg selv. Kommer vel til å besvime av.. Hehe. Takk for god bedring hilsener :-)

Back
Topp