Operasjon/undersøkelse cyste

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Sist jeg var på ultralyd før fryseforsøk fant de noe greier i livmora... Cyste eller noe sånt, så neste uke når mensen er ferdig skal jeg til Porsgrunn og ta en undersøkelse (glemte helt og spørre hvordan det foregikk, men syntes ho prata om no vann-skylling opp i livmora???) Noen som har vært med på noe sånt? Hvis ikke cysten lå i veien kunne jeg starte på nesespray uka etter og forberede til nytt uttak! Blir spennende fremover!! Er litt bekymra for at det skal være noe farlig med cysta, kreft o.l. Noen som har hatt cyster? Kan det være farlig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt vanncyste og de forsvinner av seg selv uten at jeg kan uttale meg om hvilke cyste det er du har. Har også hatt slik type vannskylling av livmor/egglederene og det gjør ikke noe vondt eneste kanskje litt ubehagelig.. så ingenting å bekymre seg over selve undersøkelsen :( :)

Har hatt vanncyste og de forsvinner av seg selv uten at jeg kan uttale meg om hvilke cyste det er du har. Har også hatt slik type vannskylling av livmor/egglederene og det gjør ikke noe vondt eneste kanskje litt ubehagelig.. så ingenting å bekymre seg over selve undersøkelsen :( :)
Åh takk for svar Trudelutten :) det var godt og høre!! Da kan jeg slappe litt mer av :)

Sent from my iPhone using BV Forum

hadde visst en cyste som ikke gikk vekk på en stund så de tok å punkterte den før jeg skulle begynne på sprøyter i forsøket jeg er inni nå. Litt ubehagelig,men helt greit.. Har jo lest og fikk inntrykk av at det er ganske vanlig og som regel helt ufarlig, men kan jo være litt i veien hvis den ikke går vekk av seg selv..

Back
Topp