operasjon *oppdatert*

evens mamma

Elsker forumet
idag blir even innlagt på sjukehuset for å operera mandler å polypper imårå...e så spent på hans vegne[:o]pappa'n ska vær md han for eg takle d kje....syns sånt e heilt fælt[:(]eg ska vær der men holde mg i gangen når han ska inn å bli operert...
håpe alt går fint å at han kje blør så masse[X(]heldigvis får han vær på sjukehuset et døgn ette han e operert[:)]

då va me komt oss hjem igjen[:)]alt gjekk veldig fint å even va ein flink gutt så tok alt veldig bra[:)]narkosen å operasjonen gjekk kjempefint[:D]
han grein en del når han våkna å va nok kje heilt forberet på at d sko gjør såå vondt men d gjekk over når me kom oss opp på rommet å fekk is å is å ater is[8D][8D]måtte ligge 1 natt siden han har slitt md astma å søvnapmnè.
han har vondt i halsen å klage seg nå å da men d går over om et par dagar...får smertestillende.
godt d e over å at han kan få litt bedre søvn nå om nettene[:)]

Skjønner at du synes det er ekkelt - det hjelper kanskje å huske at dette er rutineoperasjon som de gjør ørten av hver dag. Masse lykke til, håper han kommer seg fort igjen - og det hjelper vel på å få spise masse is etter operasjonen (for det gjør han, ikke sant?)

blir nok "litt" isspising dei neste dagane ja hehehe[8D][8D]

lenemor: ja d hjelpe jo å tenka på at dei gjør detta ganske mye,men d e noe md den narkosen[:'(]vett aldri kossen ongar reagere på den...noen går d heilt fint md mens andre blir dårlige å reagere på ulike måtar.

ORIGINAL: evens mamma

blir nok "litt" isspising dei neste dagane ja hehehe[8D][8D]

lenemor: ja d hjelpe jo å tenka på at dei gjør detta ganske mye,men d e noe md den narkosen[:'(]vett aldri kossen ongar reagere på den...noen går d heilt fint md mens andre blir dårlige å reagere på ulike måtar.

ja, jeg ville ikke nevne det, for jeg tenkte at du sikkert har tenkt på alt det skumle selv. Det går jo kjempebra for det aller fleste, men narkose er skummelt, og jeg forstår godt at du bekymrer deg. Skal tenke masse på dere, og ønsker dere masse lykke til!

Skjønner at du gruer deg ja, men som Lenemor sier så gjør dem dette flere ganger om dagen. Det går helt sikkert bra i narkosa. Jeg tenkte sånn som deg første gangen han skulle i narkose, men det gikk kjempe bra[:)]

Lykke te Even.

Ganske så forståelig at du ikke liker det, og veldig fint at pappaen kan bli med [:)]
Masse lykke til, til Even [:)]

Lykke til med operasjon i morgen. Jeg håper at operasjonen blir vellykket og forløper uten komplikasjoner.

tusen takk alle sammen[:)]

Skjønner godt at du syns det er skummelt. Det hadde jeg også synst. Det går nok kjempebra, og han får kosa seg masse med is ittepå[;)]. Masse lykke til!![:)]

Ja jeg vet at narkosen er skummel å tenke på! Men jeg ble postivt overraska da Aslak fikk lagt inn dren! Merket ikke noe til det og han som reagerer på det meste, fikk ingen reaksjon! Nå er det nå en slik operasjon som blir utført av samlebånd-prinsippet, så det skal nok gå bra!

Lykke til[:)] Krysser fingrene for at dette går kjempebra[:)]

lykke til til hele familien.. ikke noe morsomt når de små må gjennom slikt.. men heldigvis er det jo rutineoperasjoner han skal gjennom..[:)] håper alt går fint.. krysser fingrene for det altså![:)]

SEnder dere masse tanker i dag! Lykke til med operasjonen!

Dette kommer nok til å gå kjempebra skal du se [:)]
Kan tenke meg at det er skummelt og, det hadde jeg og syntes.
Men som de andre sier så er dette noe de gjør hele tida.

Håper vi snart får en oppdatering på åssen det går [;)]

Back
Topp