*Operasjon-komme-inn-i-brudekjole* =)

MummiMamma86

Forelsket i forumet
Hei hei =) 
Tenker at det er på tide å notere litt ang min egen lille slankekrig =)) 
Etter at jeg har fått 2 nydelige gutter, uten å bry meg noe særlig om hva jeg har puttet i gapet, er det på tide å legge litt om =) 
Og med en plan om å gifte oss til sommeren igjen var det en fin mulighet til å sette i gang =) 
I sommer kom jeg over en annonse om Grete Roede kurs,og tenkte YES! Det er nok det sparke jeg trenger for å komme i gang =) 
Så 29.August var jeg i gang... total kostomlegging og ikke minst en total forandring av tankegangen... 

MÅL 1
- Under 80kg og komme godt i gang med treningen

MÅL 2
- 75 kg og elske å trene
- Godtestopp til jul!

 MÅL 3 
- under 70 kg!!!!

Håper på å gå ned 10 kg i løpet av kurset =) 

Uke 1 : 83.8 kg
Uke 2 : 82.3 kg  (- 1,5kg) ned 9 cm
Uke 3 : 81.3kg   (-1kg) ned 6.1 cm totalt 15,1 cm
Uke 4 : 80.4kg  (-0.9kg) ned 6.4 cm totalt 21.5 cm
Uke 5: 79.6 kg (-0,8kg) ned 4cm totalt 25.5 cm
Uke 6: 79.5 kg (-0,1kg) ned 7 cm totalt 32.5 cm
Uke 7: 78.4kg (-1.1kg) ned 2.5 cm totalt 35 cm 
Uke 8: 77,2kg (-1,2kg) 
Uke 9: 76,8kg (-0,4kg)
Uke 10: 75.8kg (-1kg)
Uke 11: 75,8kg (-0kg)
Totalt reduksjon : - 8 kg
Det er veldig motiverende når det skjer ting så fort... håper det fortsetter =P 
Fantastisk godt å komme igang med treningen, og å faktisk glede seg til å komme seg ut å gå tur/jogge. Det er temmelig lenge siden jeg har hatt DEN følelsen =P 
Er iallefall kjempe motivert til dette nå, og gleder meg å komme meg ned til trivselsvekten min ( Selv om jeg ennå er litt usikker på hva den er... ) 
 

Oi, så utrolig flink du har vært:)
Fikk selv barn nr 2 for noen mnd siden( i mai) og startet min kamp mot kiloene på mandag.
Jeg har veiedag på fredager.

Ønsker deg lykke til videre, husk å oppdatere:)
 
Takk jenter =) 
Litt av en dagbok =P Hihi.... Burde vel kanskje oppdatere hver dag da... Det tror jeg ikke jeg får til uansett...men satser på å oppdatere hver uke iallefall =) 
Ja, har fått en suuuper start... lurer på hvor lenge det varer... hehe.. 
men jeg er veldig flink. Og elsker at der stoooore søtsuget jeg hadde på kveldene er vekke!! I tillegg MÅ jeg trene litt hver dag... viss ikke bli jeg litt småsur...hehe...vet ikke helt om det er positivt eller negativt men men =P 
Kjører  på vidare og er klar for veiing på mandags kveld!! Spennende!!
 
Holde pusten på vekten denne gangen, og klarte på presse den ned hele 0,1 kg =P Hihi
Hadde en fryktelig dårlig start på uken.... nesten INGEN trening....så kom helgen og jeg tenkte NÅ må noe gjøres... så då blei det masse trening i helgen og  mange trimpoeng.... hele 12,6 !!! 
Så håper jeg kanskje kan få litt gevinst for det neste uke?! 
Krysser fingrene...
Hadde jo gått ned 7 cm då...så det er jo bra!! 
Kjører vidrer med ett mål om å trene litt mer i uken og!! 
 
Så flink du er! 
Stå på =)
 

Wow så flink du er til å trene!!!!
Kroppen trenger ofte en liten "pause" etter så bra vektnedgang. 
Er nok skikkelig i gang neste uke skal du se:)

Ekstra gøy å følge med deg da vi startet på ca samme vekt:)
 
Tusen takk jenter =) Motiverene å høre slikt =D 
Jeg føler jeg har vert veldig flink...å ikke minst så føler jeg meg bra!! Og i super form...
Er fornøyd med å ha passert 5 kg... 
I går var jeg på shopping, og kunne ta med buksestørrelse 38 inn i prøverommet... Det er lenge siden sist skal dere vite!!! Og Det var en super følelse =D
I tillegg er jeg ikke lenger overvektig i følge BMI-en min... 
Gleder meg til å  bestille time til å prøve brudekjole no =D 
 

Kan tenke meg at det virkelig er motiverende å skulle teste ut brudekjole ja:)
Veldig imponert over nedgangen din uke etter uke.

Går litt sent med meg, men går ihvertfall ned hver uke:) Håper å komme meg ned til 75 kilo til jul ihvertfall. 
Enn du, har du noe julemål?
 
Hoi! Da va jeg nede i den vekta jeg hadde før jeg blei gravid med barna, og kommer inn i alle buksene mine i skapet igjen =) 
Målet er å fortsette i samme sporet =D Og å få strammet opp litt her og der =D hehe... kiloene som er igjen ligger jo på litt andre plasser enn FØR jeg blei gravid =) 
julemålet er å passere -10kg, og  å få strammet opp litt!!! Har og godte stopp... 
 
Lite oppdateringer her...kjenner jeg har fått ett mer avslappet forhold til slankingen nå....tenker ikkje så masse på det... Jeg er fortsatt flink med maten, med noen få utskeielser inni mellom =P Kjenner at jeg nærmer meg fornøyd nå... kanskje noen kilo til =D eller iallefall noen cm =D 
Elsker å trene nå... er nesten avhenging.!! 
Så kom jeg PLUTSELIG med i semifinalen i slankekrigen... =D Spennende!!! Så kjører på denne uken, å prøver å gå ned litt ( forgje uke sto jeg stille på vekten) ... Men med bursdagsbesøk i huset og  julebord til helgen...så kaaan det jo kanskje bli litt vanskelig =P Får ikkje tid til å trene så masse som jeg kunne tenkt meg heller... 
Jaja... gjør mitt beste! Og starter evt på nytt på mandag ( det gjør jeg hver mandag! hihi) 

Bare noen få uker til første brudekjoleprøving nå emoticon
 
Back
Topp