Operasjon av mandler

*lilletrille *

Gift med forumet
Heisann

Ei lita oppdatering herifrå.
Var til forberedelser til operasjon idag. Elisabeth skal operere bort mandlane sine på fredag! Gruer meg litt, men gledar meg mest! For ho er veldig tett blitt. Eine mandelen tar fysisk borti drøvelen, og den andre er ikkej langt unna å touche borti på andre sida heller... om natta høyres det godt at det er godt tett baki der...
Og så håper og trur eg at ho blir litt galdere i å ete etter at dei er borte! Og så blir det spennande å sjå om språket blir litt enklare også.

Oi, det høres jo ikke særlig godt ut for Elisabeth. Skal se både spising og prating blir mye bedre etterpå [:)]
Dere må ha masse lykke til[:)]

hei hei. lykke til [:D]han min tok mandlene å de falske mandlene i sommer [:D]gikk kjempe bra.

Då er mandlane borte, og det er også ein falsk polypp som legen fant og tok bort.

Operasjonen gikk supert. Ferdig igår i 12.30 tida. Så var det oppvåkning. Låg på rom med 4 andre, og eine gutten var hysterisk. Klarte ikkje roe seg stakkars. Vart litt bekymra for at Elisabeth skulle våken opp og bli så rabiat også! Så spurte, men sidan ho sov på det tidspunktet rekna dei ikkej med at ho ville reagere som han. Og det gjord eho heller ikkje. Sov vel egentlig heilt til i dag tidlig! Var våken innimellom, kvalm og litt oppkast, men etter ho fekk kvalmemedisin så sov ho til kl 21.30. Då våkna ho og ville ha is! Hehe. "Eg har ikkje fått is" sa ho litt gråtkvalt! Hehe, eg sprang sjølvsagt og henta med ein gang!

Og så sovna vi igjen i 22.00 tida og sov til idag tidlig! Perfekt! No får ho smertestillande før måltid, og is ganske ofte! Er så stolt av snuppa mi! [:D][:D]

Slenger med eit bilde frå idag. Skulle ikkje tru ho var i narkose igår sånn god form ho er i i dag! [8D]

Så flott at alt gikk bra [:)]

Så ganske opplagt ut på bilde ja [:)] Så stor hun har blitt. Nydelig jente [:)]

Så fint at operasjonen gikk bra, lillemor tok mandlene i fjor og det gikk bra men hun hadde mye vondt stakkars. Men det gikk fort over det også[:D]

Back
Topp