*Vindrua*
Elsker forumet
Oppdaga i forrige uke at høyr tommel til Frida ikke gikk ann å rette ut.. Var hos legen igår og ble sendt på røntgen,deretter til ortopeden og deretter til plastikk kirurgen. De kom frem til at det er medfødt og ikke så uvanlig.
Jeg syns det var rart at det er medfødt siden vi ikke har oppdaga det før..
Hun har ingen smerter og det plager henne ikke.
Legen ga oss ett valg,operere eller ikke??
Han sa at man har bestandig brukt å operert dette,men nå viser en ny studie at det ikke er nødvendig fordi det retter seg ut med tiden....
Vi er så usikker på hva vi skal gjøre.. Utsette henne for narkose for å rette det opp,eller vente 1 år for å se om det retter seg av seg selv..
Grunnen til at jeg er usikker er om det kan hemme utviklingen hennes noe,da tenker jeg på finmotorikken o.l.... Noen som vet?
Hva ville du gjort hvis det var din baby?
Litt langt dette,men takk til den som leste og håper på noen meninger!
Jeg syns det var rart at det er medfødt siden vi ikke har oppdaga det før..
Hun har ingen smerter og det plager henne ikke.
Legen ga oss ett valg,operere eller ikke??
Han sa at man har bestandig brukt å operert dette,men nå viser en ny studie at det ikke er nødvendig fordi det retter seg ut med tiden....
Vi er så usikker på hva vi skal gjøre.. Utsette henne for narkose for å rette det opp,eller vente 1 år for å se om det retter seg av seg selv..
Grunnen til at jeg er usikker er om det kan hemme utviklingen hennes noe,da tenker jeg på finmotorikken o.l.... Noen som vet?
Hva ville du gjort hvis det var din baby?
Litt langt dette,men takk til den som leste og håper på noen meninger!