Operasjon 2 åring

Lillespurv1

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
I morgen skal 2-åringen opereres for lyskebrokk. Noen som har erfaring med det? Vi skal kun på dagkirurgi, så hjemme i morgen ettermiddag/kveld. Men er jo spent. Får en av oss foreldrene være med til han sovner? Får han ha med seg en bamse?

Burde vi kjøpe en gave til etter han har våknet, eller er en 2åring for liten å skjønne det? Han har bursdag i disse dager også, elsker å åpne gaver.
 
I morgen skal 2-åringen opereres for lyskebrokk. Noen som har erfaring med det? Vi skal kun på dagkirurgi, så hjemme i morgen ettermiddag/kveld. Men er jo spent. Får en av oss foreldrene være med til han sovner? Får han ha med seg en bamse?

Burde vi kjøpe en gave til etter han har våknet, eller er en 2åring for liten å skjønne det? Han har bursdag i disse dager også, elsker å åpne gaver.


Ingen erfaring med det, men har selv en 2åring, og tenker at han absolutt forstår gave/premie etterpå. Bare husk han kan være omtåket etterpå og dermed ikke reagere slik dere ønsker på overraskelse , han kan gråte feks. Folk reagerer jo ulikt på narkose. Lykke til! :)
 
Ingen erfaring med det, men har selv en 2åring, og tenker at han absolutt forstår gave/premie etterpå. Bare husk han kan være omtåket etterpå og dermed ikke reagere slik dere ønsker på overraskelse , han kan gråte feks. Folk reagerer jo ulikt på narkose. Lykke til! :)
Takk for svar sant det
 
I morgen skal 2-åringen opereres for lyskebrokk. Noen som har erfaring med det? Vi skal kun på dagkirurgi, så hjemme i morgen ettermiddag/kveld. Men er jo spent. Får en av oss foreldrene være med til han sovner? Får han ha med seg en bamse?

Burde vi kjøpe en gave til etter han har våknet, eller er en 2åring for liten å skjønne det? Han har bursdag i disse dager også, elsker å åpne gaver.

dere får være med inn helt til han sovner også får dere være hos han på post operativ avdeling når han våkner opp.
Storebror var 2 år når han var i narkose. Han fikk lov til å ha med bamse. Når han sovnet tok vi med bamsen ut. Han var rimelig omtåket når han våknet, lettere hysterisk i begynnelsen (det er visst vanlig). Etterhvert våknet han til og roet seg. Vi hadde ikke med gave, men det er ingen ting i veien for å gjøre det. Min toåring var mest opptatt av at sykepleieren sa at han kunne få så mange saftis han ville ha :p
 
I morgen skal 2-åringen opereres for lyskebrokk. Noen som har erfaring med det? Vi skal kun på dagkirurgi, så hjemme i morgen ettermiddag/kveld. Men er jo spent. Får en av oss foreldrene være med til han sovner? Får han ha med seg en bamse?

Burde vi kjøpe en gave til etter han har våknet, eller er en 2åring for liten å skjønne det? Han har bursdag i disse dager også, elsker å åpne gaver.
Nå var ikke mine så små som 2 år nær de blev lagt i narkose. Gutten min var 3,5 år og eg var med han fram til han sovna gott in og fick tom vara med helt til han blev lagt in i MR.
jenta tog mandler pollyper og dren hun var 5 år eg var med henne tom in i operasjon salen tils att hon sovna. Hon hade med seg en babydokke tils att hun somne. Babydokken fick oxå veneflon og plaster :p de er knallflinke med barn nær de skall i narkose :) dere vill bli ringt opp nær barnet er på vei til oppvåkning sånn att du møter barnen før det har våknet. Så barnen vill ikke merke att du har vart vekke
 
Back
Topp