opdatering fra oss

inLove

Elsker forumet

hei alle sammen :) har ikke vært noe særlig her inne etter at dem forandra. smaken er som baken og jeg er litt negativt til det nye..men anyway....

med oss går det bare bra :) mini dolla har blitt så voksen og snakker så utrulig mye.gjentar alt vi sier. kjempe gøy :) elsker å være hjemme og nyte dattera mi,gleder meg allerede til nestemann men vil nyte og være mamma og gi all oppmerksomheten min til kun ho ei god stund til :) var i barnehagen på omvisning og ble kjempe glad for alt var så mye bedre enn hva jeg trodde (evig pessimist) 14 barn på ei avdeling med 5 voksne. får 3 måltid pr dag og dei er mye ute :)ho sprang rundt og brydde seg ikke så mye mer om meg men så kom ho springende bort til meg og heiv seg rundt halsen på meg og gav meg en god holderundt klem (det beste jeg vet) også sprang ho videre og leika seg :) himmel kor utrulig høyt jeg elsker den jenta og kor deilig det er å være mamma. nå skal jeg bare nyte hverdagen hjemme frem til agust før det blir full rulle med jobb og barnehage.

håper alle trives i mammarollen nå når babyane plutselig er små voksne og hverdagen med jobb og barn går bra :)

Koselig å høre fra dere :)

er enig med deg når det gjelder nye ting,,, men koselig å høre fra dere..

Back
Topp