Oops

Lillekoala

Forelsket i forumet
Hei dere
Jeg dro omsider til Frankrike. Og så skulle jeg pusse tenner. Jeg var så nøye dro frem Imsdal flaska og pusset men plutselig uten at jeg selv la merke til det så stod jeg med tannbørsten under springen og supet i meg vann. Så gikk det opp for meg shit jeg som skulle være så nøye. Er det farlig om jeg fikk i meg litt vann? Er vel ikke noe toksoplasmose i vannet eller no?

Hei dere
Jeg dro omsider til Frankrike. Og så skulle jeg pusse tenner. Jeg var så nøye dro frem Imsdal flaska og pusset men plutselig uten at jeg selv la merke til det så stod jeg med tannbørsten under springen og supet i meg vann. Så gikk det opp for meg shit jeg som skulle være så nøye. Er det farlig om jeg fikk i meg litt vann? Er vel ikke noe toksoplasmose i vannet eller no?
Det går nok kjempe fint :) Det er verre om man heller innpå med shitloads av vann ;)
Kroppen er såpass beskyttende at litt vann er good.

Når jeg ble og var gravid med tuppa bodde jeg I Kina, pussa tennene under vannet fra springen og spiste maten, hun er frisk sett bort fra litt astma, men det skyldes nok ikke vannet :)
Det går fint :)

Bra. Fikk plutselig litt panikk på om jeg skulle få listeria. Har ikke fått sove inatt..ble så engstelig

De får da friske barn i Frankrike også :-)

Jeg har akkurat vært i Paris og hadde samme plan som deg, men glemte meg jeg også... hehe.
Tror ikke det er så nøye, som flere andre sier så får de (friske) barn i Frankrike også! Regner med at franske gravide damer ikke nøler med å drikke og pusse tenna i springvann. Herregud, var det sååå nøye med noen dråper kunne man vel ikke dusja der heller...! Man får jo i seg noen dråper/damp når man dusjer også skulle jeg tro. Jeg var mest nøye med maten, spiste ikke ukokte/ustekte grønnsaker og passet også på å få godt stekt kjøtt (ble vel egentlig lite kjøtt... litt noia bare... Pizza er veldig trygt! Og croissanter! :happy:).

Ja ikke sant. Og hadde det vært listeria i vannet hadde flere enn bare gravide blitt syke å. Det kommer til å bli mye pizza på dette oppholdet og croissanter.

Back
Topp