ooowiiii...

pippå

Glad i forumet
Trøtt ja! Sovna vist av i godstolen gitt våkna av at mannen ringte og då hadde ej såve i 2t. Hehe. No he ej imidlertid funne senga og då kom kvalmen og halsbrann tendensene også! Men ej trur nokk at søvnen overvinne mej snart! For akkurat no e ik ej klar for å stå opp kl6.00! Så natta mine damer!

Har våknet igjen her også, og da er det ikke like lett å sovne igjen for min del.. Blir nok trøtt på jobb i morgen :-\

Va så deilig å våkne kl6:00 og være super trøtt og kvalm! NOT!!! Va for såvidt greit på jobb i dag! Men no e ej så trøtt som berre d!

pippå skrev:
Va så deilig å våkne kl6:00 og være super trøtt og kvalm! NOT!!! Va for såvidt greit på jobb i dag! Men no e ej så trøtt som berre d!

kjenner meg sååå igjen... jeg er ganske uvel og kvalm på morningene, uff hvordan skal dette gå fremover.. *syte* (er jo ikke synd på meg sånn egentlig) MEN.... ;)

Ekkelt og skummelt! Dubba av i stolen i stad, FØR ej hadde lagt den kommende storebroren! Va ik lenge men likevel! Gleda mej t mannen kjøme heim i natt og kan ta sej av gutten så ej kan dubbe med god samvittighet i mårga etter jobb!

Back
Topp