Oooops!! :-P

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Har kjøpt ny vogn jeg!!:-D ble en emmaljunga med svingbare hjul, husker ikke hva den heter. Bagen og sportdelen sto egentlig på et annet understell, men jeg fikk det understellet jeg ville ha ;-) nitro, kan det være det? :-) 5999,- :-D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Gratulerer :d Jeg er veldig fornøyd med nitro city understellet, super lett vogn, og fin å trille :D ikke gal pris du fikk det for heller :D

Det er bra :-D jeg hadde lånt en Brio go 2011-modell som jeg vurderte å kjøpe brukt for 4000,- men jeg er glad for at det ble denne :-D

Dem har vi og og vi haater den (a) herlig på asfalt på sommeren men vinteren var ett herk og selene i sittedelen er for korte :/

Hater du nitroen? Ang sittedelen er jo jeg ganske kjent med pga jeg har en Edge duo fra før, jeg synes selene og det er greit :-) men kanskje annerledes på nitroen. Ang hjul er jeg klar over vinterføreproblwmatikken, men jeg ville ha med svingbare hjul. Og så går det an å kjøpe til vinterhjul på den i tilfelle ;-)

Hater du nitroen? Ang sittedelen er jo jeg ganske kjent med pga jeg har en Edge duo fra før, jeg synes selene og det er greit :-) men kanskje annerledes på nitroen. Ang hjul er jeg klar over vinterføreproblwmatikken, men jeg ville ha med svingbare hjul. Og så går det an å kjøpe til vinterhjul på den i tilfelle ;-)

Ja jeg eelsker den på sommerføre! Men sist vinter gikk jeg og trilla baklengs for å få meg fram :o kjentes ut som jeg skøyv istedenfor å trille! :p hørt mange elsker den da, men egen erfaring er ikke såå positiv (a)

Så morsomt:))

Her har vi Edge duo, og er strålende fornøyd med den:)). Gleder meg til å ta den i bruk igjen:))

Jeg ville ha en lettere og litt mindre vogn :-) i tillegg har jeg brukt edgen til to barn og er litt lei den :-P

Gratulerer med ny vogn :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Back
Topp