Oooooooj!!!!

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Har HELT glemt å sende inn foreldrepenger søknaden/skjemaet :O

Shiiit, må nesten få gjort det i morgen gitt. :P ;)

Men er det noe tidsfrist for å levere inn da?

Får prøve å ringe jm etterpå. Fått ørebetennelse så hører jo veldig dårlig. :P

Ikke tidsfrist, men om du venter veldig nærmt permisjonsstart, er det ikke sikkert papirene er ferdig gjennomgått og klare til du begynner i permisjonen.. Annbefales 6-8 uker før ;)

Heh.. Samma her!:p satse på å få dei i posten i dag!!:o men da har vore lett å gløyma ja...:-P

Hihi det må du jo gjør :D Jeg fikk godkjent fikk jeg brev om i går :D

Har HELT glemt å sende inn foreldrepenger søknaden/skjemaet :O

Shiiit, må nesten få gjort det i morgen gitt. :p ;)
Vi har termin på samme dag og jeg har heller ikke gjort dét, mye pga jobben måtte føre inn den ene delen og var innom der igår også viser det seg at de har sendt inn den delen. Men alt skal jo sendes inn samla med egen forside, så kjente jeg ble litt stressa.. :P Satser på at det går greit med en kopi av den som allerede er sendt inn sammen med resten :)

Vi har termin på samme dag og jeg har heller ikke gjort dét, mye pga jobben måtte føre inn den ene delen og var innom der igår også viser det seg at de har sendt inn den delen. Men alt skal jo sendes inn samla med egen forside, så kjente jeg ble litt stressa.. :P Satser på at det går greit med en kopi av den som allerede er sendt inn sammen med resten :)

Min arbeidsgiver sendte den delen inn uavhengig av meg, tror set går bra, vett ikke da jeg ikke har fått svar...

Sendte inn søknad for over en mnd siden og fikk svar ett par dager etterpå bare :p Permisjonen min begynner 20. Desember :)

Back
Topp