OOOOOOOh the joy of womenhood!!

blærk... ja... verre etter fødsel og hvertfall! både smerter og blødning... usj.... heldigvis ikke økt i lengde!

Sant - NÅ har jeg fått kaffe, og skjønner  hva du snakker om [:D]
Og pjuske på *pjusk-pjusk*

Min unge sover til kvart over ni hun, så jeg har såvidt rukket noen slurker etter frokosten her! [:D] Men det hjalp - jeg skjønte alt! (det kan jo ha noe med at du skrev mens og ikke tante - vet ikke jeg [8D])

åh.. jeg som trodde menssmerter ble mye bedre etter at man fikk barn[&o]
Har hatt helt j***' mensensmerter før[:'(] ( mannfolk kommer unna alt )[8|]

Ja, da er vi to gitt.. Her kom den i dag tidlig! Men jeg har ventet litt på den denne gang for jeg har nytt brett p-piller klare til å ta i bruk så sexlivet kan komme tilbake til det normale[:D]

ORIGINAL: lillemille88*

åh.. jeg som trodde menssmerter ble mye bedre etter at man fikk barn[&o]
Har hatt helt j***' mensensmerter før[:'(] ( mannfolk kommer unna alt )[8|]

Noen blir bedre da,hehe....

før jeg gikk jeg jo på p piller og hadde aldri vondt når mensen kom. blødde også kun i max 3 dager og trengte kun bytte tampon ca. 2-3 ganger dagen. deilig!

men nå går jeg jo på minipiller. jeg fikk de da M fortsatt fikk morsmelk, kan egentlig bytte til vanlig pille nå, men har jo kjøpt 3 mnd med minipiller, så da skal jeg gi de en sjangs. og da skal jeg jo ikke få mensen, så satser på at jeg er en av de som slipper unna både mens og blødninger [:)]

Oh, joyful, joyful...
Æsj sier jeg bare.. [X(]
Det var jo en av fordelene med å gå gravid, å slippe heeelt unna det der!! [:D]

ORIGINAL: Soul

før jeg gikk jeg jo på p piller og hadde aldri vondt når mensen kom. blødde også kun i max 3 dager og trengte kun bytte tampon ca. 2-3 ganger dagen. deilig!

men nå går jeg jo på minipiller. jeg fikk de da M fortsatt fikk morsmelk, kan egentlig bytte til vanlig pille nå, men har jo kjøpt 3 mnd med minipiller, så da skal jeg gi de en sjangs. og da skal jeg jo ikke få mensen, så satser på at jeg er en av de som slipper unna både mens og blødninger [:)]

XxX for at du slipper unna da,hehe

[8D]mine heselige jævlige mens smerter forsvant etter jeg var gravid med første[:D] yey me![8D]

Føler for deg. Husker hvor vondt det var.

ORIGINAL: *Charley*

[8D]mine heselige jævlige mens smerter forsvant etter jeg var gravid med første[:D] yey me![8D]

Føler for deg. Husker hvor vondt det var.

Lucky bastard...[8D]
Vil å ha mindre...De var ikke såååå ille etter førstemann,men nå får jeg det igjen dobbelt kjennes det ut som....

Årh, samme her! Magen min er så oppblåst![&o] Ser ut som jeg er 3-4 mnd'er på vei, haha![&:]

Back
Topp