oooooh.. what a night! OPPDATERT

MamaB

Elsker forumet
DEL 2.. UPS! tror jeg klarte klusse litt til med denne melkeflasken med MME på fredag..
for i går kveld nektet hun å ta flasken, så tenkte pyttsann
- da blir det en vanlig natt med hyppigere måltider bare..

MEN! Jenta sovnet klokken 8, og når jeg la meg 11 så tenkte jeg
"jøsses så bra, men da våkner hun om en liten time".

Klokken halv 4 våknet jeg søkkvåt av melk,
og lurte på i hva fader som hadde hendt.. hehe..
Vilde lå i sengen sin og sov så søtt atte enda...

Melken sprutet så jeg måtte ta snuppa med inn på badet, og vekke henne til
- nærmet seg jo 8 timer siden siste måltid.. i all verden!

Så ser ut til at jeg har klart klusse til for oss selv med søvnen gitt,
men håper det regulerer seg nå de neste nettene.

Lengre soveøkter tas i mot med takk, men 8 timer var i meste laget her i gården, hehe.. [8D]

Søvn, deeeeeilige søvn!

I går kveld ammet jeg som vanlig, men gav henne også 60 ml
(det var det hun ville drikke selv) etterpå med MME
- og fadderullandei!

Hun sov 4,5 time første økt - så en liten melkeskvett - så nye 4 timer - enda en bitteliten melkeskvett - så 3 timer.... WOW!

Hun pleier å våkne minst hver 2,5-3 timer, så en liten flaske MME på kvelden gjorde sannelig susen!

deiligt :D Jeg gir emma hver kveld litt ekstra. Jeg pomper meg på mornigen å gir henne litt ekstra mm på kvelden. HUn sover nå ofte fra 21.00 til 04.00 :)

Å, i natt lekte jeg med tanken på å gi lille snuppen litt mme på kvelden også, i håp om å få mer enn 1,5 t sammenhengende søvn..
Selv om jeg flommer over med melk.. Tror ikke jeg har så mye fettmelk..

Så deilig det må være!!

Mario har hele tiden latt meg sove kun maks 2 timer om gangen, men nå etter han har blitt så stor så sover han nå plutselig 5 timer. Søskenbarnet mitt som har en liten en på 4 mnd sa at plutselig så begynner de å sove lengre, og det har skjedd her nå[:)][:)]

Så jeg full ammer og gir ikke noe på flaske.

Preben har også begynt å sove lenger nå (er 8 uker i morgen) i natt sov han fra halv tolv til halv seks. Var helst mor som ikke fikk sove for jeg våknet i 3 tiden som vanlig klar for amming og fikk ikke sove igjen med det første!! he he. Har ikke gitt noe tillegg, virker som jeg har mer enn nok melk til ham. Men er veldig opp og ned for tiden hvor lenge han sover da. har vært alt fra 4-7 timer før første måltid om natten.[:)]

Back
Topp