ooooh noooo

TulleHøna

Forumet er livet
slapp av! er ikke så ille som overskriften kanksje kan lure deg til.. men...

jeg snakket med min kjære mormor i telefonen! og før jeg viste ordet av det, har jeg vært i kjøleskapet, hentet en kvikklunsj og spist opp hele!! det gikk ikke opp for meg før jeg hadde lagt på!!!
og jeg som skulle rydde i dag, nå ble jeg jo så kvalm at jeg bare må legge meg ned!! AFF

ja jeg vet det er kjempe nødvendig for dere å vite :P

Hahahaha, you crack me up! Men kvikklunsj-sjokkisen ER veldig god, og faktisk veldig enkel å bare sluke hel, så jeg føler med deg, og det rettferdiggjør det faktum at du er for kvalm til å rydde. Så får heller den ugravide, friske og raske mannen rydde opp når han er hjemme. Bare sørg for å kvitte deg med sjoko-papiret, hvis ikke er du avslørt ;-)

Mrs.Chuck Bass skrev:
Hahahaha, you crack me up! Men kvikklunsj-sjokkisen ER veldig god, og faktisk veldig enkel å bare sluke hel, så jeg føler med deg, og det rettferdiggjør det faktum at du er for kvalm til å rydde. Så får heller den ugravide, friske og raske mannen rydde opp når han er hjemme. Bare sørg for å kvitte deg med sjoko-papiret, hvis ikke er du avslørt ;-)

haha! det kjipe her er jo at kvikklunsjen var gubben sin! så jeg skal sjule det her, så må jeg jo kjøpe en ny sjoko til han! huff! nei det virket som mye jobb :P jeg må nok bare være ærlig og håpe enten kvalmen går over så jeg får rydda. eller at gubben syns synd på meg for at jeg var så dum, og tar ryddinga for meg :P
mest sansynlig ler han nok av meg, legger seg på sofaen, og tenker at , da kan hun jo rydde i morgen :P

TulleHøna skrev:

Mrs.Chuck Bass skrev:

haha! det kjipe her er jo at kvikklunsjen var gubben sin! så jeg skal sjule det her, så må jeg jo kjøpe en ny sjoko til han! huff! nei det virket som mye jobb :P jeg må nok bare være ærlig og håpe enten kvalmen går over så jeg får rydda. eller at gubben syns synd på meg for at jeg var så dum, og tar ryddinga for meg :P
mest sansynlig ler han nok av meg, legger seg på sofaen, og tenker at , da kan hun jo rydde i morgen :P

ahahaha, da ble det plutselig litt verre ;p Som gravid har man jo så mange fordeler, egentlig, og en av de er grining. Så det er jo bare å la ærligheten var lengst, og gråte over at det eneste lyspunktet denne dagen var sjokoen hans ;p Håper jo samtidig at du slipper å være kvalm hele dagen og da, selv om det innebærer husarbeid liksom! :p 
Hahah, du har en likens mann som min ;-)

Ikke lett å komme seg opp av sofaen for å gjøre noe selv når formen er bra.. Men sjokolade hørtes godt ut.. Topprissjokolade.. Men tror jeg skal prøve å holde meg unna, for vet at jeg også blir dårlig hvis jeg rører den.. :)

Back
Topp