OOOOg der kom....

ella1

Gift med forumet
hodepinèn her og gitt!![:'(]
og jeg som ikke trodde det gikk ann å bli mer trøtt enn jeg allerede var fra før...daaaaah!
vel,bare ...ehe...nesten 4 uker igjen på sprayen[8D]

Ja...hva skal jeg si nå da, kan jo ikke si lykke til med sprayingen heller...kan misforstås.

Håper tiden går fort for deg og det hjelper på når du begynner med sprøytene.

ORIGINAL: twinanne

Ja...hva skal jeg si nå da, kan jo ikke si lykke til med sprayingen heller...kan misforstås.

Håper tiden går fort for deg og det hjelper på når du begynner med sprøytene.

hehe,tusen takk twinanne[:D]
nå er det jo snart jul og greier,så satser på at tiden går kjapt!!...og vips,-så er det januar allerede[;)]

Du slapp ikke unna bivirkningen du heller nei ella1!!
Håper at hodepinen din ikke henger i i 4 uker!
Selv har jeg bare hodepine halve dagen, begynner som regel etter jobb tid[8D]
Ellers har jeg hetetokter, er dødstrøtt og er litt rar om dagen!
Vet folk på jobben har begynte å lure på hva det er med meg, for jeg er litt mutt og, ikke direkte sur kanskje, men jeg er ihvertfall ikke meg selv[&:] 
er også utrolig utålmodig og blir irritert for bagateller.....
Synes det er utrolig slitsomt å være på jobb om dagen[:'(]

kjipe saker altså[:'(]
kjedelig å være på jobb når en ikke er i form! Vi får håpe at det går over etterhvert[;)]
Når skal du inn til samtale Trine? Du skulle før jul skulle du ikke?

Tenk,i løpet av januar/februar får vi vite om vi har spire i magene vårses[:D][:D][:D]

Det er veldig kjipe saker, begynner å bli litt slitsomt[&:]...godt det ikke er så lenge igjen[8D] hehe!
Jeg driver å vurdere om jeg skal kontakte legen min og spørre om jeg kan bli sykmeldt i 25% eller noe så jeg ikke går 100% ihvertfall, synes 100% er turnus er litt slitsomt om dagen[:(]

Jeg skal inn den 21.des, faktisk mindre enn 2 uker til det! Skal visst på gu da stod det å!

Synes det er så godt at du er postiv for oss jeg ella!!![:D][:D] TUSEN TAKK!!!!
Selv klarer jeg det ikke helt, men håper selvsagt!

vi må være positive til det motsatte er bevisst[:D]
Dette blir kjempe bra!! Vi er jo nesten i mål nå[;)]

ORIGINAL: ella1

vi må være positive til det motsatte er bevisst[:D]
Dette blir kjempe bra!! Vi er jo nesten i mål nå[;)]

JEpp vi må jo det egentlig[:D]!!
Ja, håper det går fort! Vi er jo heldige som har jula midt oppi spraying og stikking.. kanskje tida går litt fortere!! hehe[:)]
Som du ser så her jeg bytta nick!!

ja,nå så jeg det,hehe[:D]
jeg synes du skal sykemelde deg en periode om du ikke er helt i form. Det er en viktig "operasjon" vi skal gjennom,og da trenger du alle de krefter du har!!!

Også får du slappet av litt i julen også[;)]

masse klemmmer[:)]

Back
Topp