Oooh, termindagen nærmer seg med stormskritt!!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Herlighet! Jeg er i dag 34+1, deg vil si at termindagen er kun få uker unna! Jeg synes ukene flyr altfor fort avgårde, samtidig som jeg er veldig klar (mentalt) til at lille frøkna skal komme ut :) er dere andre klare for å få ut lille nurket?
Jeg tenker ikke på om alt er klart til den lille, men om DU er klar :)

Jaaaa! Klar som et egg!! :) har hatt så mange plager at jeg kunne nesten tenke meg at hun kan komme om 2 uker! Da er jeg nemlig 37 fullgåtte uker og da er hun jo fullborn! Jeg føler meg utrolig utålmodig nå, og klarer nesten ikke å vente! Gleder meg så til å bli den normale meg selv selv igjen! Gleder meg også utrolig mye til å endelig få se jenta mi!! <3

Veldig klar for og få lille prinsen i armene<3 kos, kysse han å ikke minst se han :D
Gleder meg også veldig til å se han og pappan sammen for første gang<3 :D

Jaaa! :D
Og
Neeei! :O

Hehe, jeg har litt blanda følelser om akkurat dette.
Jeg gleder meg masse til å få møte lille tuttifrutti og til å bli kjent med henne ❤️
Men på en annen måte så har det vært bare meg og sambo i snart 9år og vi er vant til å sove lenge i helgene, kan spise middag omså kl 22 på lørdagene og gjøre som vi vil rett og slett.

Men vi får ta det som det kommer og jeg føler at jeg gleder meg mest ❤️

Klar på mange måter, men litt reservert likevel kjenner jeg! Blir en stor forandring i alle fall.. er like langt på vei som deg, så begynner jo å nærme seg.. gleder meg veldig til fødsel og å få ham opp på brystet!

Klar til å ikke være gravid lengre, men ikke klar til å bli tobarnsmamma!!

Men er for sent å angre nå:D

Ja, jeg er klar! Kan ikke bli klarere, tror jeg. ;) Får litt panikk iblant for hvordan det skal bli med ansvar for to stykker, men samtidig vil jeg bare hoppe i det og se hvordan det blir. :)
Gleeeder meg til kosing med et spedbarn igjen!

Klar på en måte, men har samtidig begynt å få litt hetta for å plutselig være 3 barns mor!

Jeg kjenner jeg blir mer og mer mentalt forberedt ettersom ukene går. Jeg har allerede fått et veldig forhold til babyen,og gleder meg til og være sammen med henne på utsiden også :)
Har liksom blitt forelsket allerede :p

Jeg er uber klar! For min del kunne hun kommet i morgen. Ingenting er klart til henne enda, i og med at vi ikke tar over huset før på søndag, så det er vel greit at det er noen uker igjen, men jeg føler tiden går så ufattelig treigt! Synes det at jeg har 6 uker igjen til termin virker så uendelig lenge. Skal bli så kjekt å treffe henne. Og så gleder jeg meg til å få fødselen overstått.. Tiden kan virkelig ikke gå fort nok :)

Jeg er uber klar! For min del kunne hun kommet i morgen. Ingenting er klart til henne enda, i og med at vi ikke tar over huset før på søndag, så det er vel greit at det er noen uker igjen, men jeg føler tiden går så ufattelig treigt! Synes det at jeg har 6 uker igjen til termin virker så uendelig lenge. Skal bli så kjekt å treffe henne. Og så gleder jeg meg til å få fødselen overstått.. Tiden kan virkelig ikke gå fort nok :)
Enig, orker egentlig ikke vente på noen ting! Er utrolig utålmodig av meg og kjenner at å være gravid så lenge har vært en prøvelse !

Jeg er skikkelig lei, og bare venter.. Er bare 33+5 ... Alt er klart og går hjemme å prøver å få dagene til å gå!!! Men vil jo seøvfølgelg hun skal bli i magen noen uker til så han er "ferdig" og klar for å møte den store verden :-)

Jeg kunne født imorgen utifra tålmodigheten min, MEN tenker, er bare 32 uker og skjer det nå blir jo både jeg og baby mest sannsynlig flere uker på sykehus, kuvøse, kansje sonde og problemer med amming. Så tenker på det hver gang jeg tenker at nå orker jeg ikke mer ;-)

Er superklar! Både til fødsel, å møte lille og å få igjen kroppen min.. he he
virker som kjærestn også er veldig klar og gleder seg :D

Veldig veldig klar nå!! Synes det er koselig å være gravid, men nå er jeg forsynt :-) vært så mye plager. Både samboer og jeg venter på at jeg skal få kroppen min tilbake og mini på utsiden. Gleder oss sånn til å møte han ❤️

Uææææh! Jeg gleder meg til å bli ferdig med å gå gravid, men føler meg ikke klar til ny rolle som 2-barnsmor. Tror jeg bør skynde meg å få den mentale delen der på plass for plutselig så er hun her ;-)

Jeg føler meg veldig klar og gleder meg sånn til å møte den lille jenta! :) Med all prøving og mislykkede graviditeter føler jeg jeg har gått gravid i godt over 2 år så er klar som et egg!! :D

Back
Topp