Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~
Så skjønn, så jo ut som han kose seg iallefall[:D]
(Hadde jeg og gjort m,ed så masse kaker)
hehhehe.. han spiser jo ikke sååånt [:D] Han liker bare boller og vafler han [:D]
hehhehe.. han spiser jo ikke sååånt [:D] Han liker bare boller og vafler han [:D]
Godt du har lært han til ikke å spise så mye kaker Dollface, mer på mammaene da vettu[:D]
Håper det er mere kake igjen og at man kan sende ett stykke til Larvik[:)]
Godt du har lært han til ikke å spise så mye kaker Dollface, mer på mammaene da vettu[:D]
Håper det er mere kake igjen og at man kan sende ett stykke til Larvik[:)]
Du skulle jo ha sagt fraaa... vi feira jo bursdagen I larvik forrige søndag! [:D][:D]
Oh noooo[&o]
Du får si ifra når det er bursdag i Larvik neste gang så kommer jeg gjerne på ett kakestykke[:)]
Litt frekt og invitere seg selv slik, men jeg gjør ALT for å få litt kake[:D]
Oh noooo[&o]
Du får si ifra når det er bursdag i Larvik neste gang så kommer jeg gjerne på ett kakestykke[:)]
Litt frekt og invitere seg selv slik, men jeg gjør ALT for å få litt kake[:D]
ORIGINAL: Ida82
Så søt da!
Sambo hadde nok likt dere, siden dere kler Tobias med Liverpool drakt[;)] Her har snuppa fått pysj og sommer drakt![:D]
ORIGINAL: Ida82
Så søt da!
Sambo hadde nok likt dere, siden dere kler Tobias med Liverpool drakt[;)] Her har snuppa fått pysj og sommer drakt![:D]
Hihi.. den drakta fikk han i gave av fettern min.. darlingen har ingenting til overs for engelsk fotball, så den falt ikke helt i smak der.. [:D] Får vel få seg en Odd-drakt etterhvert også [8D][8D]