Ooh my lord!

Nå fikk jeg også veeeldig lyst på vannmelon, skulle aldri gått inn på denne tråden :p

Sist svangerskap fikk æ så dilla på brunsaus. Kokte brunsaus og dyppa brød i, skjønte ikke at æ hadde en dilla før mamma kommenterte det:p
Fikk dilla på sjokoladepudding sist jeg, og det har jeg aldri likt ;)

TuMmY LoVe

Ingenting jeg har lyst på ennå. Forrige svangerskap måtte jeg ha melkesjokolade, og det ble en del av det gitt.. Håper jeg slipper det denne gangen :)

Sist gang satt jeg plutselig og spiste potetgull med vaniljesaus!
Og ble veldig glad i eplejuice.
Ikke fått noen diller enda denne gangen.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Heldigvis ingenting enn så lenge :P

Anti-dille på melkeprodukter og søtt her.. Noe jeg vanligvis liker veldig godt! :p
Er rart.. vet ikke hva jeg skal spise :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ble hekta på lakris sist. Akkurat nå er jeg så kvalm at jeg ikke vil ha noe.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har ikke merket noe enda her, men hadde ikke noe slikt forige gang heller.

Haha, jeg har så lyst på kjøtt!!! Finnbiff gryte, biff, spekemat (kan jeg jo ikke spise), og masse nam mat!! Hjemmelaget vårruller, hjemmelaget løkringer (eeelsker løk) og igår spaite vi baccalao, og nå har jeg lyst på det til frokost, lunsj, middag og kveldsmat!! Virderer og dra ned til reman og kjøpe en ferdigpakke :D

APPELSIN <3
Iskald Appelsin, saftig og god!
Mmm. Kveler kvalmen et lite øyeblikk også :D Åsså er det jo så sunt i tillegg! ;)

Aprilbaby❤️

Jeg ble hekta på lakris sist. Akkurat nå er jeg så kvalm at jeg ikke vil ha noe.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Prøv med Appelsin. (oppbevart i kjøleskap, ikke romtemp.)
Jeg har heller ikke lyst på noe pga kvalmen, men Appelsinen går lett altså. Kjempegodt :D

Aprilbaby❤️

Back
Topp