Onsdagssnakk

Katey

Elsker forumet
I dag har jeg hatt en skikkelig daffedag, mens mini har vært i barnehagen.
Formen er ikke helt topp, så trengte nok en dag på sofaen[8D]

I ettermiddag får vi besøk av ei venninne med ei datter som er like gammel som mini. De går i samme barnehage og vi er naboer, så ungene kjenner hverandre godt. Gleder meg til deg[:)]

I kveld skal jeg på foredrag og høre på han ene i luksusfellen sammen med ei anna venninne. Håper å få noen tips til bedre hverdagsøkonomi. Vet vi har mye å hente mange plasser, og det hjelper sikkert med en liten kickstart[:D]

Hva er deres planer for dagen????

Vaske og rydde unna mer tøy, skal snart på en liten helgetur så vil komme til bunns i skittentøyskurven før vi drar. Og så lage grøt til middagskvelds. Min middag, jentungens kveldsmat.

Og det var det [8D] Blir nok til at jeg strikker litt, holder på med en bukse som vesla vokste ut av for ett år siden, håper jeg rekker bli ferdig i tide til neste baby i familien blir ett år... Hm, og så ser jeg at livet mitt kanskje ikke er sånn superinteressant hvis man ikke vet hvor koselig det er med barn :) Særlig et barn som endelig er ferdig med nok et utviklingssprang, så hun har slutta å være så sinnsykt sinna hele tiden. Nå kan hun leke for seg selv (som akkurat nå), sitte mer enn 2 sekunder i armkroken, hjelpe til med matlaging (det vil si smake opp nesten alt jeg kutter opp hehe) og i det hele tatt er en liten engel

god kveld :) nå har mannen dratt avgårde med jentene for å renne på slalom-.er kveldskjøring i en bakke ca 1times kjøring herifra.så da er jeg og guttaboys hjemme alene.mamma kommer for å hjelpe meg med legginga da,for siden jeg ikke klarer å løfte de så blir det litt vanskelig å få de i sengene:de har ennå ikke skjønt hvordan man klatrer oppi sprinkelsenga.utrolig nok,de klatremusene som klatrer på ALT!
idag har jeg og jentene vært på kino og sett "to på rømmen".var veldig artig! og imorgen skal kanskje mannen og guttene på kino og se gråtass.blir spennende å se om gutta vil sitte i en kinosal da[8D]

God kveld [:D]
Nå har jeg "vinterferie" resten av uka [:D]. Har gått over på 50% svangerskapspenger, så i morgen bevilger jeg meg en fridag, og på fredag har jeg feriedag. Lurer på hva jeg skal bruke de to fridagene til?!
Muligens noen sy-prosjekter.

god kveld!

hær har jeg gått å ventet på kvelden helt siden jeg sto opp i mårrest! er jo begynt i jobb igjen og det begtyr at jeg må opp kl 05.45 [:'(] det er litt for tidlig for meg som er ett B-menneske, men må man så må man..[>:]

tidlig opp, fikk vekket tobias som bare krøp lengre under dyna når jeg vekket han, men han er heldigivs gla på mårran og ikke mårragretten som som meg[;)]

på jobb, henting i bhg, hjem, middag, korpsøvelse og er sitter jeg å skriver på face og bv før jeg skal legge meg..[:'(] må i seng før 10 på kvelden hvis jeg skal ha sjans til å komme meg opp før kl 6 [&:]

men mannen er hjemme i pappaperm noe han syns er koselig! det "beste" er at pernille er forkjølet, ganske snørrete og feber. han får skikkelig kjørt seg.. en del nattevåk tidlig oppe og masse oppmerksomhet krever hun.  (litt greit at han får kjenne litt på hvordan ting har vært for meg med å gå hjemme tl tider med 2 syke barn) og han er flink![:)] i dag har han bakt 6 brød og vaska en maskin med klær[:)]

god natta da alle sammen [:)]

Back
Topp