Onsdagsskravvel!

Da har jeg fått bestilt navnesmokker til Liana som hun kan bruke i bhg :D har ikke giddet tidligere, ettersom hun bare har ville ha smokk for nyfødte :p
 
haha såpass ja :p Tror ikke jeg har hørt om en unge i denne alderen som ikke liker leverpostei :p hehe.. er favoritten her også, men hun liker godt baconost/skinkeost.. men kaviar brakk hun seg av:eek::p
Men er må jo være lite utvalg av smørepålegg for Hermine som ikke kan ha kumelk:eek:
Vi har prøvd avocado, banan, makrell i tomat, kavirar, leverpostei og syltetøy...de to siste går ned på høykant og alt annen spytter hun ut igjen :p men syltetøy får hun ikke så ofte så blir mest leverpostei med majones på ;)
 
Da har jeg fått bestilt navnesmokker til Liana som hun kan bruke i bhg :D har ikke giddet tidligere, ettersom hun bare har ville ha smokk for nyfødte :p
Hvor bestilte du? :)


Tappatappa
 
Vi har prøvd avocado, banan, makrell i tomat, kavirar, leverpostei og syltetøy...de to siste går ned på høykant og alt annen spytter hun ut igjen :p men syltetøy får hun ikke så ofte så blir mest leverpostei med majones på ;)
Her er det også leverpostei som er favoritten. Fruktmos fungerer også synes han.
Jeg prøvde med makrell i tomat her en dag og han så skikkelig stygt på meg :p


Tappatappa
 
Vi har prøvd avocado, banan, makrell i tomat, kavirar, leverpostei og syltetøy...de to siste går ned på høykant og alt annen spytter hun ut igjen :p men syltetøy får hun ikke så ofte så blir mest leverpostei med majones på ;)

hehe ja syltetøy slår vel aldri feil :p men skjønner godt at hun ikke får det så ofte ;) Har hatt lyst til å prøve prim å, men vet det er så mye sukker i det, så har ikke gjort det enda! men hun kommer sikkert til å få det i bhgen :p
 
Her er det også leverpostei som er favoritten. Fruktmos fungerer også synes han.
Jeg prøvde med makrell i tomat her en dag og han så skikkelig stygt på meg :p


Tappatappa

hahah... ja makrell i tomat har Liana bare fått smake av pappa sin brødskive.. og har ikke sett ut som hun er den største fan akkurat :p men har tenkt å prøve det en dag igjen.. kan hende det bare var fordi det var uvandt :)
 
Her er det også leverpostei som er favoritten. Fruktmos fungerer også synes han.
Jeg prøvde med makrell i tomat her en dag og han så skikkelig stygt på meg :p


Tappatappa
Haha, Hermine kasta den like godt på gulvet! Viste tydelig for pappan at DET skulle hun ikke ha noe mer av:p

*Surfer mobilt*
 
Samme som oss! Bestilte 6 stk, kjempeflotte smokker :)

*Surfer mobilt*

Hehe bestilte 2 først :) hun har mange vanlige fra før, så tenkte det holdt med 2 i begynnelsen. Men kommer sikkert til å kjøpe fler seinere :p

Åssen smokker kjøpte du? Jeg tok bare mam, siden hun har vært så kresen på sånt:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hehe bestilte 2 først :) hun har mange vanlige fra før, så tenkte det holdt med 2 i begynnelsen. Men kommer sikkert til å kjøpe fler seinere :p

Åssen smokker kjøpte du? Jeg tok bare mam, siden hun har vært så kresen på sånt:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tok Essra sine, de ser akkurat ut som Mam air på form men er billigere ;) kjøpte de i sverige, så har testa de og er fornøyd! :)
Hehe, vi har sikkert et sted mellom 20-30 smokker, men sliter likevel med å finne en innimellom:p;)

*Surfer mobilt*
 
Tok Essra sine, de ser akkurat ut som Mam air på form men er billigere ;) kjøpte de i sverige, så har testa de og er fornøyd! :)
Hehe, vi har sikkert et sted mellom 20-30 smokker, men sliter likevel med å finne en innimellom:p;)

*Surfer mobilt*

Jeg får prøve de neste gang ;) syns det var kjedelig utvalg fra mam..hehe ja sykt hvordan disse smokkene forsvinner:eek::p haha.. lurer på hvor mange som har blitt borte og vi ikke har funnet igjen:eek:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp