Onsdagsskravvel!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror våknet kl 6 og var storfornøyd ;)
Det begynner å bli skummelt å ha han i sengen vår da han krabber ned mot fotenden med en gang han våkner, og han er SÅ kjapp :o
Og jeg er ikke fullt så kjapp når jeg knapt har våknet :p
Ligger masse puter på gulvet der da, så det går vel greit!
Gråvær i dag, men opphold foreløpig, så vi får se hva dagen bringer =)
Senere blir det å ta en dupp på meg også, før nattevakt i natt! :)

God morgen!
Sitter med en iskaffe et øyeblikk før jeg begir meg ut i regnet og labber til jobb! Utrolig hvor fort været skifter altså! Fra strålende sol og varmt i går til grått, kaldt og vått idag :confused: bra vi skal til syden snart! :p :D
Snuppelupp og mannen sover ennå, men har sakt til han at han må begynne å vekke henne kl 07.30 for å holde rutinene hennes i orden ;) :p

Ha en fin dag dere!

God morgen!
Sitter med en iskaffe et øyeblikk før jeg begir meg ut i regnet og labber til jobb! Utrolig hvor fort været skifter altså! Fra strålende sol og varmt i går til grått, kaldt og vått idag :confused: bra vi skal til syden snart! :p :D
Snuppelupp og mannen sover ennå, men har sakt til han at han må begynne å vekke henne kl 07.30 for å holde rutinene hennes i orden ;) :p

Ha en fin dag dere!
Det høres bra ut med rutiner!
Ha en god dag på jobb :D

Heisann

Jeg er hjemme i dag også, fremdeles kvalm og helt ødelagt i hånda mi etter undersøkelsen på sykehuset i går.
Var så heldig å fikk komme inn i går, siden noen avbestilte. Det var definitivt carpal tunnel syndrom i høyre, samt litt i venstre også.
Meeen de var skeptiske til operasjon siden jeg er gravid, men det er jo kun lokalbedøvelse, skal jo ikke være noe skummelt det.

Lillenass begynner i barnehagen i morgen, jeg er utrolig spent, må vel begynne å merke klær i dag.

Heisann

Jeg er hjemme i dag også, fremdeles kvalm og helt ødelagt i hånda mi etter undersøkelsen på sykehuset i går.
Var så heldig å fikk komme inn i går, siden noen avbestilte. Det var definitivt carpal tunnel syndrom i høyre, samt litt i venstre også.
Meeen de var skeptiske til operasjon siden jeg er gravid, men det er jo kun lokalbedøvelse, skal jo ikke være noe skummelt det.

Lillenass begynner i barnehagen i morgen, jeg er utrolig spent, må vel begynne å merke klær i dag.

Spennende med barnehagestart da!!! :D
Ville de ikke operere i det hele tatt så lenge du er gravid?

God morgen :)
Vi sto opp 7.30 alle mann. Ute regner det og er grått. Jeg skal snart dra til tannlegen og fikse et hull og trekke ei visdomstann.
Senere i dag blir det god middag og innekos. Må innom apoteket også å hente mme.

Ha en fin dag jenter :)

Arian våknet kl.6 i dag, men pappaen stod opp med ham, så jeg ligger i senga enda. Han tar sin første dupp for øyeblikket. Jeg er sååå trøtt for tiden!

Ingen store planer i dag. Prøve å få gjort litt husarbeid og slappe av hjemme :)

Vi sto opp 7.30 alle mann. Ute regner det og er grått. Jeg skal snart dra til tannlegen og fikse et hull og trekke ei visdomstann.
Senere i dag blir det god middag og innekos. Må innom apoteket også å hente mme.

Ha en fin dag dere også!
Middag ja... Burde tatt noe ut av fryseren, men aner ikke hva vi vil ha :p

Lykke til hos tannlegen!! :)

Arian våknet kl.6 i dag, men pappaen stod opp med ham, så jeg ligger i senga enda. Han tar sin første dupp for øyeblikket. Jeg er sååå trøtt for tiden!

Ingen store planer i dag. Prøve å få gjort litt husarbeid og slappe av hjemme :)
Deilig å få sovet ekstra når man er trøtt da!
Fått igjen mensen enda da? ;)

Deilig å få sovet ekstra når man er trøtt da!
Fått igjen mensen enda da? ;)
Jeg har ikke det... ;) Jeg går stadig og kjenner etter og lurer på om jeg er gravid. Tok en test når Arian var 7 mndr som var negativ. Det er jo alltids en mulighet, så blir gående og lure, samtidig synes jeg ikke at jeg kan ta masse tester hele tiden. Tenkte jeg nå skulle vente til Arian blir 10 mndr med å teste igjen, om mensen enda ikke har kommet da.

Gud day!!
Jenny blei urolig i 05.30-tida og fikk komme opp i senga mi. Da våkna hun ikke før 08.10!! Flink baby! :D
Nå er hotellfrokosten inntatt og vi skal begynne å tenke på siste etappe hjem. Siden vi ikke kom oss i vei tidlig, så stresser vi ikke med avreise. Skal prøve å slite ut Jenny litt slik at hun sover under bilturen.;)

Jeg har ikke det... ;) Jeg går stadig og kjenner etter og lurer på om jeg er gravid. Tok en test når Arian var 7 mndr som var negativ. Det er jo alltids en mulighet, så blir gående og lure, samtidig synes jeg ikke at jeg kan ta masse tester hele tiden. Tenkte jeg nå skulle vente til Arian blir 10 mndr med å teste igjen, om mensen enda ikke har kommet da.
DU har is i magen altså! Det må jeg si ;)
Så lenge jeg ikke hadde gått på prevensjon hadde jeg kommet til å teste hele tiden :p

Gud day!!
Jenny blei urolig i 05.30-tida og fikk komme opp i senga mi. Da våkna hun ikke før 08.10!! Flink baby! :D
Nå er hotellfrokosten inntatt og vi skal begynne å tenke på siste etappe hjem. Siden vi ikke kom oss i vei tidlig, så stresser vi ikke med avreise. Skal prøve å slite ut Jenny litt slik at hun sover under bilturen.;)

Synes ikke du skal stresse, nei :p
Eskil sover nå for å være uthvilt om dere vil ha hjelp til å slite henne ut ;)

Lillebror våknet kl 6 og var storfornøyd ;)
Det begynner å bli skummelt å ha han i sengen vår da han krabber ned mot fotenden med en gang han våkner, og han er SÅ kjapp :eek:
Og jeg er ikke fullt så kjapp når jeg knapt har våknet :p
Ligger masse puter på gulvet der da, så det går vel greit!
Gråvær i dag, men opphold foreløpig, så vi får se hva dagen bringer =)
Senere blir det å ta en dupp på meg også, før nattevakt i natt! :)

hehe ja skjønner ikke at de skal absolutt i den enden av sengen:eek::P hehe..

Heisann

Uff så kjipt å høre at du ikke har det så altfor bra for tiden :(
Ser heller ikke skummelheten i det akkurat.. gravide får jo både lokalbedøvelse eller narkose under ks :P

Så spennende! lykke til med bhg imårra ;)

Blæææ, hadde fått total panikk om jeg måtte trekke en tann:eek::P Ikke redd for tannlege, men takler ikke løse tenner, eller tanken på å trekke en tann :P hahah virker bare så skummelt!
Men masse lykke til ;)

Gravid eller?:P:P:P haha neida... godt å få ligget litt lenger om morgen, hvertfall når de våkner såå tidlig:eek::P

Gravid eller?:P:P:P haha neida... godt å få ligget litt lenger om morgen, hvertfall når de våkner såå tidlig:eek::P
Hehe... Kanskje? ;)

Innbiller meg at jeg ville merket kvalme, ettersom jeg var veldig kvalm med begge guttene, men man trenger vel ikke nødvendigvis bli det hver gang?

Back
Topp