Onsdagsskravlings :)

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
E

EmilyTheStrange

Guest
Hva er planen idag jenter?
Jeg har avspasering idag og skal til den første offisielle legetimen. (hadde en i uke fem der hun sendte inn blodprøvene etc.) Tenkte å stikke innom jordmor en tur og høre om hvilke timer jeg trenger der.Deilig med en morning der jeg ikke trenger å være ut av døren kl.0800, kan kose litt lenge med småttisen før barnehagen.
Etterpå skal jeg sove middagslur, det har jeg drømt om i 2 mnd.......

Nå skal jeg kose meg med ostesmørbrød og kakao mens jeg ser på gamle episoder av friends :) Lillegutt er i barnehagen, og sambo er på jobb, så da er jeg alene hjemme :)
Tenkte å prøve å få gjort litt husarbeid i dag også :)

Nå gjør jeg meg klar til å ta en masse blodprøver :-D
Og den teite legen min mente at det kunne jeg gjøre hos sjukesøster, så ikke noe svangerskapskontroll hos lege denne gangen, nei..

Og resten av dagen skal gå med til å bare kose meg. Kanskje få tatt ett tak med støvsuger og oppvaskkost også da ;-)

Jeg er på jobb - jobber fortsatt 100 % - men må innrømme at jeg ser frem til redusert jobb etterhvert når det måtte skje. Man får ikke akkurat gjort særlig hjemme når man jobber fullt og har en 2 åring. Og man er konstant trøtt!!!

Men det er selvsagt digg å kunne jobbe og da..

Her har vi fri hele gjengen, og lurer på å sende mannen på bading med unga, så jeg får 
slappe av litt.. :)

Jeg har tatt høstferie fra skolen, og det er deilig med litt fri :-) Har igrunnen ingen planer for dagen. Har akkurat spist frokost og sett yndlingsen Home and away :-P Tenkte å ta en gårtur med min kjære iPhone på øret snart :)

Ble litt oppgitt i dag da. Vi skal fremføre dramaopplegg i praksis og senere foran medstudentene, og siden jeg er gravid er jeg alene i praksis. Jeg har spurt om å få samarbeide med noen,  ettersom jeg ikke er særlig gira på å fremføre drama alene foran 40 studenter. Gjør ingenting av fremføring generelt, men alene.. Puuh.. Håper de blir litt mer behjelpelige etterhvert. Å stresse sånn over det kan ikke være spesielt bra for babisen :-(

jeg jobber fortsatt 100% og sitter nå på jobb, (har pause)
Sitter å bekymrer litt over jordmor timen i går, var min første i svangerskapet. Jeg er nå 14 uker, og hui fant ikke hjertelyden, Hun sa symfysemålet var fint, og jeg måtte tilbake om 14 dager for å se om prøven på blodet mitt har gått nedover. var visst forventa høyt nå.
Veldig skuffa for at hu ikke fant hjertelyden, blir alttid så glad når jeg hører den

Skal komme oss på fjellet og hytta i dag. Håper fjellbuksene passer... Blir deilig å komme seg litt bort :)

Jeg er fult sykemeld, å sidder for det meste i sofaren. Spiller på pcen og ser litt tv. Men i dag jobber mannen kveldsvakt, så jeg har vore å henta ongane i bhg, og nå er eldste mann på barneidretten med morfaren, og litlå æ på trille tur med mormora. Vi er heldige som har gode besteforeldre som hjelper til.

Hmmmm: lykke til i mårå med operasjonen
Idamamma09+12: kos dere masse på fjelle, det hørtes herlikt ut.

Back
Topp