*Onsdagsskravlings*

Mamma Propell

Glad i forumet
God Morgen, alle søte mammaer!

Da var det allerede midten av uka, og snart helg. Jeg sitter å utsetter dusjen min, med å surre på dataen og drikke kaffe. Ungene sover enda, etter en skrikenatt uten like. Hermann har magesjau, og Jonah har skikkelig førkjølelsesvirus i hele kroppen, på 3 uken[&:] Men var på legevakt i går, og lite å gjøre sa han.

Heldigvis er sambo hjemme fra nordsjøen, så han kan ha de hjemme om det blir nødvendig. Ute ser det ut til å bli en fantastisk høstdag...og jeg skal tilbringe den flotte dagen på butikken...ahhh i 9 timer!!!! Men velger det selv da, så kan ikke skylde på noen andre enn meg. Er visst kommet mye nytt, fra både kaffe og cream, så da blir det sikkert gøylikevel...bruker nå å være gøy uansett, heldigvis.

Er ferdig på jobb klokken seks, og da skal jeg rett hjem å kose med snuskene mine før de må legge seg.. Klokken åtte er det trening med jentene, det er alltid like gøy...og når jeg omsider har tid til å sette meg i sofaen skal jeg bare kose meg med kjærestesnusken min....kanskje se en film eller noe.

Ha en herlig høstdag, dere![:)]

God morgen!

Ida har ligget hos mormora i natt, vi skal på sykehuset med Tobias kl 9. Jeg er spent, gruer meg litt og er glad vi endelig får svar. Blir nok på sykehuset en stund, da helse-Norge ikke akkurat er det kjappeste som finnes...
Håper jeg får trent litt senere i dag, styrke for meg selv må jeg da få tid til å skvise inn i en travel hverdag. Sambo vil også sykle en tur, må vel få  det da.
I kveld skal sambo på foreldremøte i bhg, mens jeg slapper av hjemme med sovende barn.

Ha en fin dag dere!

God bedring i heimen Mamma Propell!

Mornings[:)]
Eller strengt tatt har det vært morgen en stund allerede her i huset. Både jeg og mannen skulle avgårde i dag tidlig, men med 15 minutter igjen før vi måtte ut av huset våkna minsten med helt sammenklistra øyne. Øyebetennelse..hurra[&:] Han får selvsagt ikke lov til å komme i barnehagen med det. Så da måtte jeg bli hjemme og vi har vært hos legen å fått dråper. Blir en rolig dag. Hvertfall fram til i ettermiddag. [:D]

Dere får kose dere jenter.. God bedring til dem som trenger det[:)]

Back
Topp