*Onsdagsskravlings*

Mamma Propell

Glad i forumet
Mårnings snupper!

Huff er altfor lite her inne for tiden....er fryktelig sliten for tiden så har ikke overskudd til så mye utenom det jeg MÅ gjøre.

I dag er det jobb på butikken igjen, heldigvis. Er litt roligere der enn på fabrikken. Håper det er kommet eller kommer varer i dag....venter på to tunikaer som jeg er så spendt på[:)] Sikkert ikke mye folk i dag....er meldt strålende solskinn.

Gutta boys har sovet så godt i natt påstår de...opp og hopp kl halv 7 selv om de for en gangs skyld kunne sove lenger. Nå koser de seg med frokost og barnetv. Hermann har dusjet seg selv i dag. Hoppet inn i dusjen etter jeg var ferdig, å llå og veltet seg i såpeskum og shampoo, i lag med sin aller beste venn; Lynet kviiin[:D]

Håper på at min kjære pappa kan sitte barnevakt noen timer i dag. Må få vasket og ryddet huset, og det er umulig med to guttebasser i hælene. I kveld er det volleyball også, det er alltid gøy[:)]

Ha en fin dag

God morgen!

ja, nå er det offisielt høst... 8 grader ute, kan vel tyde på at høsten er på god vei det.
Ungene har fri fra bhg i dag også, så vi skal på trening. Jeg skal trene styrke, og det trengs, for jeg er litt stiv her og der. Så da får jeg legge på litt ekstra på vektene, så forsvinner stølheten.
Senere i dag vet jeg ikke hva vi skal finne på. Kanskje bare kose oss hjemme, og slappe av. Trengs innimellom det også!

Ha en fin dag!

Her og kunne vi sove lengre i dag. Jeg er jo hjemme (framleis syk), men nei da 0606 var det opp og hoppe for Håvard. Mangus våknet en halvtime senere. 0730 var vi i barnehagen og jeg vaklet hjem og sitter som en feberzombie i sofaen [&o]

Må kravle meg opp og få i meg noe ibux/parcet. Har litt småting jeg MÅÅÅÅÅ få gjort i dag som å brette sammen klesberget [:'(]

I kveld skal jeg på første møte med Grete Roede kurset....må bare innrømme at jeg gruergleder meg litt...Men veldig glad for at jeg har meldt meg på!

God bedring alle syke! [:)]

Jeg tror jeg har funnet en lur løsning på bursdagsfeiringene her i huset fremover. Jeg tror jaggu vi slår sammen familieselskapene til ungene også jeg. Tenkte først å gjøre det som i fjor, at Tobias fikk familieselskap første helga, helg 2 var det felles barnebursdag, og helg 3 var det Ida sitt familieselskap. Altså, 3 helger på rad. Og jeg ble dausliten av det. Derfor tenkte jeg kanskje å ta helga midt mellom dagene til ungene (er jo bare 2 uker mellom bursdagene deres), også tar vi felles familieselskap ene dagen, og felles barnebursdag andre dagen. Det går jo faktisk an, for de liker jo å dele med hverandre - enn så lenge. Så slipper jeg å bake masse kaker 3 uker på rad, kan jo heller bake til bare 1 helg!
Jeg tror jeg sier det blir sånn jeg. Og om det ikke passer for enkelte, så får de bare la være å komme.

Blir forresten ikke slappe-av-ettermiddag, jeg skal jobbe 16-20...

her er dagene ganske like..har vært dager jeg har måtte sjekke på mobilen hvilken dag eller dato det er [:-]jeg er fortsatt på sykehuset..men det nærmer seg hjemreise[:D] kaanskje iløpet av helga[:D]
Onsdagsplanene er ikke store..mulig sambo kommer en tur i ettermiddag med ungene. er tøft å ikke ha de i nærheten,menmen det må bare gå..

Ellers har lurer jeg på å ta meg en liten trimtur nå..blir helt sløv av å bare gå inne på sykehuset hvertfal.

ha en flott dag alle sammen!!

Tenk vi er i september!!! gulla våre nærmer seg/er blitt 2år!! helt utrolig!

ORIGINAL: Skrållan

Jeg tror jeg har funnet en lur løsning på bursdagsfeiringene her i huset fremover. Jeg tror jaggu vi slår sammen familieselskapene til ungene også jeg. Tenkte først å gjøre det som i fjor, at Tobias fikk familieselskap første helga, helg 2 var det felles barnebursdag, og helg 3 var det Ida sitt familieselskap. Altså, 3 helger på rad. Og jeg ble dausliten av det. Derfor tenkte jeg kanskje å ta helga midt mellom dagene til ungene (er jo bare 2 uker mellom bursdagene deres), også tar vi felles familieselskap ene dagen, og felles barnebursdag andre dagen. Det går jo faktisk an, for de liker jo å dele med hverandre - enn så lenge. Så slipper jeg å bake masse kaker 3 uker på rad, kan jo heller bake til bare 1 helg!
Jeg tror jeg sier det blir sånn jeg. Og om det ikke passer for enkelte, så får de bare la være å komme.

Sånn blir bursdagene her i hus også. Barneselskap på dagen (eller så nært som mulig) og så voksenselskap en gang midt mellom dagene dems. Er 3 uker i mellom dem. Tror det er en lur løsning for alle. [:)]

ORIGINAL: *Perlemor*

ORIGINAL: Skrållan

Sånn blir bursdagene her i hus også. Barneselskap på dagen (eller så nært som mulig) og så voksenselskap en gang midt mellom dagene dems. Er 3 uker i mellom dem. Tror det er en lur løsning for alle. [:)]

Ja, det er i allefall en lur løsning for meg, for jeg kjenner på meg at jeg orker ikke det styret i år også... Jeg har jo vært litt opptatt av at ungene skal få hver sin dag som bare er deres, siden jeg selv er tvilling og har aldri hatt MIN dag. Men det gikk jo litt fløyten da Ida ble født på bursdagen min da, haha! Også kan vi jo markere de på selve dagen deres også [:)]

Baah, travelt på jobb! Rakk ikke drikke en slurk engang jeg! Det kjenner jeg i hodet nå... Fikk kjøpt meg den tunikakjolen før jobb da, deilig stoff i den altså. Til og med sambo mente den var kjempefin, og det sier han sjelden om klær, så da var den nok det! La av noen sko til meg på jobb også, grå støvletter med foring, blir nok deilig til kaldere dager.
Da jeg kom hjem fikk jeg høre at Tobias har fått seg ny tann! Første 2-årsjekselen som har kommet igjennom, visstnok for noen dager siden med tanke på hvor langt oppe den har kommet. Det har vi ikke merket noe til! Han sikla litt et par dager, hadde regna med skikkelig tanntrøbbel jeg, sånn som han har hatt med alle andre tennene sine.
Sambo er ute og sykler, mine søte små sover søtt i sengene sine, og jeg har planta ræva i sofaen for ei stund. Helt til jeg gidder å løfte nevnte ræv, og rocke litt foran tvn.

Back
Topp