Onsdagsskravling

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Hva gjør dere i dag snupper? [:D]

Jeg og pusene mine sov leeeenge i dag [:D]
Nå har jeg dusja og rydda litt forskjellig her hjemme [:)]
Får besøk av tanta mi om ikke så lenge. Og senere kommer lillebror og gutten han
er støttekontakt for på besøk. Så blir litt besøk her i huset i dag [:)]

Ellers tenkte jeg kanskje rydde litt i klærne på barnerommet i dag, har ikke tatt av
alle slags prislapper og sånn. Og så skal jeg pakke inn hemmeligvenn-gaven og gjøre
den klar for sending [:D]

Ha en super dag alle søtiser [:D]

Har logge strekk ut på sofaen i heila dag.. tenkte d kanskje va på tide å ta ein dusj før sambo komme him å ser merakkelse [:-] Så ska eg snart laga middag! [:D]

Min første feriedag i dag, og våkna tidlig pga asfaltarbeidere som begynte å jobbe utenfor huset kl 7[:'(]
Vært ute med bikkja, kjøpt plater til soverommet vårt som vi pusser opp, kjøpt maling, hatt besøk av mamma og
pappa. Nå setter sambo opp plater mens jeg tusler inne og ute. Skal på gravidetreff kl 19, fram til da er det vel
bare å ordne og styre litt [:)]

ORIGINAL: Snopsi

Har logge strekk ut på sofaen i heila dag.. tenkte d kanskje va på tide å ta ein dusj før sambo komme him å ser merakkelse [:-] Så ska eg snart laga middag! [:D]

Heeeerligt [:D]
K ska dokke ha te middag i dag? [:D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Min første feriedag i dag, og våkna tidlig pga asfaltarbeidere som begynte å jobbe utenfor huset kl 7[:'(]
Vært ute med bikkja, kjøpt plater til soverommet vårt som vi pusser opp, kjøpt maling, hatt besøk av mamma og
pappa. Nå setter sambo opp plater mens jeg tusler inne og ute. Skal på gravidetreff kl 19, fram til da er det vel
bare å ordne og styre litt [:)]

Det der er sååå typisk [:o]
Så koooselig med gravidtreff da [:D][:D] Kose deg søta <3

Heisann...
I dag sov jeg og småen ganske lenge [:)]
Ellers har vi bare ryddet litt, hengt opp klær og vasket en maskin.
Nå ligger hun å tar luren sin, så da må jeg rydde ut av oppvaskemaskinen og henge opp klær.
Når hun våkner skal vi spise middag, så skal vi hente eldste jenta på flesland... Hun har vært 1 uke i
Tyrkia med farmoren, heldiggrisen [:D]

(I går var jeg på ul igjen, denne gangen var lille trille allerede blitt 1200g,(hun er 100g over gjennomsnittet[&:]) 
var sist for 3 uker siden og da var hun bare 606g... Vokser fort, håper ikke hun fortsetter i dette tempoet,
selv om legen håpet på det) [;)]

Skal en tur ut me båten litt seinere og prøve fiskelykken[:D] Ååååh, fins ikke noe bedre enn å sove lenge og ligge å dra seg i senga[:D][;)] var heldig idag vi og. Snuppa våknet ikke før kvart på 10 idag. Så fikk sove lenge vi og[:)]

Jeg har dratt meg på sofaen forran tven i hele dag.. har vært så dårlig..tror det skyldes lite/ingenting søvn og lite mat.. trodde jeg spiste nok til frokost , men tydeligvis ikke[:'(]
Men nå er formen bedre , så nå venter jeg på at sambo kommer hjem fra jobb så vi kan dra til gamle leiligheten og pakke ned rester og gjøre klart til utvask[;)]
Ellers skal vi nok slappe av tenker jeg..

ORIGINAL: mammamilla

ORIGINAL: Snopsi

Heeeerligt [:D]
K ska dokke ha te middag i dag? [:D]

Røkte pulsa, kvite saus å pota. Tok tipse frå middagstråden [:D]

Hei hei,

i dag skal jeg besøke en venninne som har termin i februar.. vi har nesten startet egen barselgruppe på 2 vi hehe for vi treffes så og si hver uke [8D]
Godt å ha noen å snakke med hehe

Jeg har bare liggi rett ut på sofa og sett på film [:D] Vi får se om jeg får kommet meg inn noe turkleu... så bærer det ut på blåbærtur, det sies at det er mye av det i marka nå...

Siden jeg sover dårlig for tiden (finner ingen behagelige liggestillinger) så sover jeg så lenge som mulig, våkna kl 11. Da var det foring og ut med hunden og så spiste jeg frokost selv. Så har jeg hatt besøk av min lille rampenevø, han er 9,5 mnd [:)] Nå skal jeg slappe av litt tenkte jeg, og fundere på hva vi skal ha til middag i dag!

Stakk innom for å skravle litt;)
Har vært på jobb i hele dag. Så en smule sliten.
:)

hei

sovet, kjedet meg og sovet. Kranglet litt med sambo for jeg er så ensom og kjeder meg for mye. Sånn er det å være ny i byen [:(]

Savner familien min og vennene mine. Lyst hjem. Bare rappe en bil og kjøre i 8 timer. Ikke gjort meg noe det.

Masse hormoner i dag. Blæh. Åsså er det såååå fint vær ute da.... [:@]

Merethe

27+1

Idag har jeg vært på jobb,vært ute å handla..storhandel for 1uke[:)] Og matboks osv. til Sandra Isabell skal begynne i Bhg[:D]

Ellers har jeg lekt med Sandra,gått en liten tur..lagt middag..og ryddet[:)]

hei

sovet, kjedet meg og sovet. Kranglet litt med sambo for jeg er så ensom og kjeder meg for mye. Sånn er det å være ny i byen

Savner familien min og vennene mine. Lyst hjem. Bare rappe en bil og kjøre i 8 timer. Ikke gjort meg noe det.

Masse hormoner i dag. Blæh. Åsså er det såååå fint vær ute da....

Merethe

27+1

ahh.. ikke kjekt å være så langt borte fra familien og venner når en har masse hormoner. Føler seg ofte ensom da ja. Håper du får en kjekk dag og at du snart kan ta deg en tur og hilse på dem;)

stor klem

vel nå begynner denne jenta å bli trøtt:)
Andre som merker at de blir fortere trøte om kveldene?

Back
Topp