Onsdagsskravling

MrsPink

Forumet er livet
God morgen jenter!

Hvordan har natten vært?
Vi har hatt en fin natt, etter et par netter med sykdom. Så er vi endelig tilbake til normalen igjen. Det var deilig. Ikke lett med sykdom når sambo er borte på jobb. Det er sikkert og vist. hehe.

Planer for i dag?
I dag blir en rolig dag. Litt småpusling i forhold til dåpen. Eller blir det bare å fyre i ovnen og vaske klær, tror jeg.

Hvordan er været?
Her har det kommet snø i natt! Så da vi våknet var det fint og hvitt ute! DEt er så artig å se uttrykke til de små når det er snø ute. De blir så glad da!

Her er Helene til morgenen da vi skulle dra i barnehagen! Så gøy med snø!

HA EN FIN DAG VIDERE!

God morgen MrsPink
Så fin signatur du har. Skjønne prinsesser begge to.
Her blir det inne dag i dag, jeg skal holde sofaen mest mulig etter i går og Julie har jo vannkopper, med like full fart fordi. fått på hvitvask og lurer veldig på dette.
Skal på foreldre samtale i dag

ORIGINAL: camjul

God morgen MrsPink
Så fin signatur du har. Skjønne prinsesser begge to.
Her blir det inne dag i dag, jeg skal holde sofaen mest mulig etter i går og Julie har jo vannkopper, med like full fart fordi. fått på hvitvask og lurer veldig på dette.
Skal på foreldre samtale i dag

Tusen takk [:)]
Operasjonen gikk bra i går? Uff, kjedelig med vannkopper. men man må jo se det positive i det at det er bedre å få det nå enn senere. Jeg fikk detda jeg var liten, og jeg smittet mamma.. hun ble sengeliggende mens jeg ikke brydde meg. [;)] God bedring til julie. Foreldresamtale går nok fint skal du se! [:)]

God dag!!

Er ganske opplagt etter en natt med bare et par turer oppe hos de små. Minstejenta begynte som vanlig dagen tidlig (04.45)(eldstemann sov helt til 05.15!!), men vi fikk tatt oss en liten dupp etter å ha sendt mannfolka i barnehage og jobb [:)]

Foreløpig en innedag[:)] Har fått ryddet og vasket litt - og laget klar middag både for i dag og i morgen - mens snuppa har tatt formiddagsduppen sin.

Syns jeg igrunn har vært litt flink - og vurderer en tur på babykino om litt[:)][:)]

Ønsker dere en strålende dag!!

God morgen!

Dagen idag skal vel som alle andre dager i det siste tilbringes på sofaen. [:'(] Må prøve å rydde litt, men sambo får ta det meste ikveld. Imorgen tidlig kommer søsteren min på besøk og blir en hel uke! Gleder meg veldig! [:)]

Vi har sovet kjempe godt alle 3! Eirik sov til 7:30 [:)]

Jeg ligger fortsatt i senga, så været har jeg ikke sett enda [;)] Tipper det er samme som igår, opphold og snø på bakken. Og kaldt!

Helene så ut til å kose seg i snøen [:D]

ORIGINAL: Dunn

God morgen!

Dagen idag skal vel som alle andre dager i det siste tilbringes på sofaen. [:'(] Må prøve å rydde litt, men sambo får ta det meste ikveld. Imorgen tidlig kommer søsteren min på besøk og blir en hel uke! Gleder meg veldig! [:)]

Vi har sovet kjempe godt alle 3! Eirik sov til 7:30 [:)]

Jeg ligger fortsatt i senga, så været har jeg ikke sett enda [;)] Tipper det er samme som igår, opphold og snø på bakken. Og kaldt!

Helene så ut til å kose seg i snøen [:D]

Hvorfor tilbringer du dagene så mye på sofa`n?

Ja, hun koset seg veldig. [:D]

ORIGINAL: liviliv

God dag!!

Er ganske opplagt etter en natt med bare et par turer oppe hos de små. Minstejenta begynte som vanlig dagen tidlig (04.45)(eldstemann sov helt til 05.15!!), men vi fikk tatt oss en liten dupp etter å ha sendt mannfolka i barnehage og jobb [:)]

Foreløpig en innedag[:)] Har fått ryddet og vasket litt - og laget klar middag både for i dag og i morgen - mens snuppa har tatt formiddagsduppen sin.

Syns jeg igrunn har vært litt flink - og vurderer en tur på babykino om litt[:)][:)]

Ønsker dere en strålende dag!!

Oi, det var tidlig på begge to.
Flink du har vært i dag da. [:D]
Kos deg på babykino.

Mrspink: Jeg er syk, har hangler nå i tre uker og de finner ikke ut hva det er. Har mye feber og fryktelig lite energi. Attpåtil har jeg nå klart å bli forkjøla [:'(] Er så lei nå. Heldigvis er jeg litt bedre nå altså!

Go dag:)

Jeg har fri i dag, men ryggen er ikke så bra så prøver og ikke gjøre så mye.
Skal stryke en del strikka tøy jeg har strikket til jentene[:D]  Emmely skal få ny monster bukse når hun komer hjem, tipper de blir stas[:)]

I dag har vi vert på foreldresamtale i barnehagen, og de var bare posetivt å få høre om lille Emmelyen min[:D][:D] Så stolt mamma[:)]

Været hær er kalt men fint med sol[:D] Skal hente Emmely tidligt i dag og vi skal reise til morfar og få noe kjøttdeig og noe anet kjøtt, han har vist fått ei ku i retur fra slakteren[:)] Sist uke fikk vi 16 kg med grise kjøtt (ribbe og koteletter) utroligt greit og bare få de liksom[:)]

ORIGINAL: Dunn

Mrspink: Jeg er syk, har hangler nå i tre uker og de finner ikke ut hva det er. Har mye feber og fryktelig lite energi. Attpåtil har jeg nå klart å bli forkjøla [:'(] Er så lei nå. Heldigvis er jeg litt bedre nå altså!

Uff da! Kjedelig at de ikke finner ut hva det er da. Masse god bedring til deg. [:)]

God morgen jenter!

Hvordan har natten vært?
Natten har vært fin! Snuppa har heldigvis ikke spydd noe mer, og sov godt i 12 timer i natt =) Eldstemann på 3,5 år hadde ett uhell i natt da, så halv fem måtte vi skifte på senga og på han ( slutta med bleia i sommer)

Planer for i dag?
Ingen planer.. både jeg og snuppa er ikke i form.. så her koser vi oss inne...

Hvordan er været?
Kommet snø her i natt også!!!!! Så Mathias syns det var veldig stas!! Skulle ønske Amalie var frisk så hun kunne vært ute litt.. men mne.. Håpe snøen holder til i morgen iallefall!!

Ha en fin dag!

Jeg sitter på jobb og kjeder meg. Gleder meg til å reise hjem om et par timer og leke litt med ungene i snøen.

God bedring til alle som er syke og ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Sånn.. da har vi vært på trilletur. 5km i snøvær. Ikke alle steder det var brøyta så ble litt trim det.. hehe. Deilig!

Nå skal jeg bare spiste litt, så skal Ida spise, så skal vi dra å hente Helene.

God bedring til alle syke.

God ettermiddag.

Jeg har sovet godt i natt, men våknet med kjempevondt i halsen og en hodepine ut av en annen verden i dag tidlig. Siden jeg var borte fra jobb da Emma var syk på fredag og mandag, så fristet det lite å ringe å si at jeg ikke kunne komme IGJEN. Så jeg sto opp, pakket i meg noen ibux, leverte Emma i bhg og dro på jobb.

Det var heldigvis lite unger i dag, som også ble hentet tidlig så jeg kom meg gjennom dagen. Men nå ligger jeg utslått på sofaen mens snuppa ser tv. Hals og hode verker, og nakken er så stiv at jeg knapt kan røre den. Håper jeg kan sove det av meg, og våkne frisk og rask i morgen! [:)]

Ha en fin kveld alle sammen.

God bedring, Carpus!

Driver med i kveld da jenteR?

Takk pinky!

Jeg ligger utslått på sofaen med stigende feber. Kan ikke huske sist jeg hadde feber, synes synd på meg selv nå! [8D]

Ser ut som Helene koste seg i dressen ja! ;) er du fornøyd med Name it Dressen eller?? Lurer på om jeg skal prøve den neste år.. like greit hvis den er god.. istedenfor å bruke flere tusen på Reima..

ORIGINAL: LykkeligTrollmor

Ser ut som Helene koste seg i dressen ja! ;) er du fornøyd med Name it Dressen eller?? Lurer på om jeg skal prøve den neste år.. like greit hvis den er god.. istedenfor å bruke flere tusen på Reima..

Veldig fornøyd! Hun brukte den sist vinter. [:D]

var på jobb men fikk tlf fra barnehagen at molly hadde spydd så det var å hente henne men hu var i toppform da hun kom hjem, så jeg og molly satte igang med å pakke inn julegaver... molly fikk både klippe,lime tegne og tulle på bordet ...drog ut all teipen til mamma menjeg fant hellevis ny teiprull .....

så var jeg og mannen på møte /kurs på barneskolen lona skal begynne på og fikk masse gode tips om hvordan hjelpe barnet til å lese og skrive , lona var forsatt våken da vi kom hjem så hun fikk skrive handlelisten til i morgen... melk, brød. is. jakke. lue,bok (så stolt jeg er av 5,5 åringen vår) og hun har lagt handlelisten i vesken min så den ligger klar for i morgen...så da blir det tydligvis en rosa bobblejakke til lona , regnlue og en bok så hun kan lære å lese og skrive

Back
Topp