Onsdagsskravling 13. mars

Gratulerer:):) men synd med datoen. Det kan hende du kan ringe inn og forhøyre deg om det er mulig å begynne ein anna dato :)

Ja, må nesten det :) Meen det er jo ikke sikkert jeg får meg jobb, og da er det jo egentlig det samme når hun begynner :p

Joda, men du skal få deg jobb :)

Pappa skal hente jo etter barnehagen:D så eg kan fortsette å ligge lat på sofaen :)

Nå har jeg prøvd å lage kjøttdeig og spagetti til snuppa, vet ikke helt om jeg fikk det til :P Ble litt kornete, og hun brekte seg, smattet litt i seg, men mesteparten rant ut :p

Jeg fryser på føttene. Har lester på, men hjelper ikke. Gubben skriver ut de erklæring skjemaene vi må ha for å gifte oss.

Bryllupsplanlegging?! Heldiggris :)

Kjenner alle hverandre her inne? Jeg kjenner ingen, men virker som alle er hyggelig!

@Lillerypa, tenkte å lage middag med kjøttdeig i mårå, var det lett? Blandet du det med melk til slutt?

@Lillerypa, tenkte å lage middag med kjøttdeig i mårå, var det lett? Blandet du det med melk til slutt?

Blanda med vann og olje, og tomatpure. Syns ikke det var så lett, ble så mye rot og kaos :p haha

Jeg har prøvd meg på hjemmelaget grøt i går og i dag, det beste er at snuppa spiser med iver. Da er det litt moro å lage også :)

Trodde man ikke skulle bruke kjøttdeig pga salt innholdet jeg??? Eller er jeg feil informert??? skal koke fisk og fryse i kveld.

Guriland så mye styr det er med offentlige kontorer, og at hele huset står på hodet mens man holder på hjelper ikke :p

Slik det er her nå tror jeg at jeg skal være veldig glad man unngår besøk en liten stund (Stina, tror vi må utsette playdate).
Jeg holder på å møblere slik jeg vil ha det, men for å få det til må jeg ha endel meter med kabler osv, og da må jeg ha noen som er litt handy til å hjelpe meg :p

Bryllupsplanlegging?! Heldiggris :)

Kjenner alle hverandre her inne? Jeg kjenner ingen, men virker som alle er hyggelig!

Jepp, har bestilt brudepiker kjoler. skal ringe og fikse tinghus i morra. og skal bestille min kjole i mai tenker jeg.

Guriland så mye styr det er med offentlige kontorer, og at hele huset står på hodet mens man holder på hjelper ikke :p

Slik det er her nå tror jeg at jeg skal være veldig glad man unngår besøk en liten stund (Stina, tror vi må utsette playdate).
Jeg holder på å møblere slik jeg vil ha det, men for å få det til må jeg ha endel meter med kabler osv, og da må jeg ha noen som er litt handy til å hjelpe meg :p
Bare si i fra når det passer du. De offentlige kontorene her i byen er ikke bestandig enkle nei :whacky011
må vel innom nav en tur en dag tenker jeg.

Trodde man ikke skulle bruke kjøttdeig pga salt innholdet jeg??? Eller er jeg feil informert??? skal koke fisk og fryse i kveld.

Man får kjøpt kjøttdeig uten tilsatt vann og salt :)

Back
Topp