lillerypa
Forumet er livet
Gratulerermen synd med datoen. Det kan hende du kan ringe inn og forhøyre deg om det er mulig å begynne ein anna dato
![]()
Ja, må nesten det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerermen synd med datoen. Det kan hende du kan ringe inn og forhøyre deg om det er mulig å begynne ein anna dato
![]()
Grattis så mye.Ja, må nesten detMeen det er jo ikke sikkert jeg får meg jobb, og da er det jo egentlig det samme når hun begynner
![]()
Nå har jeg prøvd å lage kjøttdeig og spagetti til snuppa, vet ikke helt om jeg fikk det tilBle litt kornete, og hun brekte seg, smattet litt i seg, men mesteparten rant ut
![]()
Hehe@Lillerypa, tenkte å lage middag med kjøttdeig i mårå, var det lett? Blandet du det med melk til slutt?
HeiBryllupsplanlegging?! Heldiggris![]()
Kjenner alle hverandre her inne? Jeg kjenner ingen, men virker som alle er hyggelig!
@Lillerypa, tenkte å lage middag med kjøttdeig i mårå, var det lett? Blandet du det med melk til slutt?
Bryllupsplanlegging?! Heldiggris
Kjenner alle hverandre her inne? Jeg kjenner ingen, men virker som alle er hyggelig!
Bare si i fra når det passer du. De offentlige kontorene her i byen er ikke bestandig enkle neiGuriland så mye styr det er med offentlige kontorer, og at hele huset står på hodet mens man holder på hjelper ikke
Slik det er her nå tror jeg at jeg skal være veldig glad man unngår besøk en liten stund (Stina, tror vi må utsette playdate).
Jeg holder på å møblere slik jeg vil ha det, men for å få det til må jeg ha endel meter med kabler osv, og da må jeg ha noen som er litt handy til å hjelpe meg![]()

Trodde man ikke skulle bruke kjøttdeig pga salt innholdet jeg??? Eller er jeg feil informert??? skal koke fisk og fryse i kveld.
Ok.Man får kjøpt kjøttdeig uten tilsatt vann og salt![]()