Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. I dag blir det babykino. Og våkna av at trym ikke var hard i magenså dette liker vi. Stakkaren har plagdes i flere dager.
Hva er vinterlydkonsert?God morgen jenter!
Idag skal eg og jenta mi på vinterlyd konsert!Husker ikke sist vi to var helt alene! Så det skal bli godt!
Ellers då blir det litt rydding her hjemme og masse kos med lille kosegutten min!![]()
Hva er vinterlydkonsert?
Er deilig å være helt alene med de største. Både vi og de har behov for det. Har vært noen ganger på kino med storebror på kvelden. Det setter iallefall han pris på selv om han er fjortenåring.![]()
Må si jeg føler meg uthvilt .. E våknet kun en gang etter jeg la meg. Hun bruker å våkne nesten hver time. Tror det er en kombo av å være syltetøy og at pappaen ikke snorker. Må si det er deilig jeg også!![]()
Ha ha ha.. Artig med autokorrekt.Syltetøy er det samme som syk![]()
GratulererDa er barnehageplass i boks, fikk førstevalget!Men er ikke oppstartsdato før 26.08 :/
Jaaaho!!Da er barnehageplass i boks, fikk førstevalget!Men er ikke oppstartsdato før 26.08 :/