Onsdagsskravling 13. mars

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Ja, vi må vel ha en skravletråd i dag også :)

God morgen. I dag blir det babykino. Og våkna av at trym ikke var hard i magen :) så dette liker vi. Stakkaren har plagdes i flere dager.

God morgen. I dag blir det babykino. Og våkna av at trym ikke var hard i magen :) så dette liker vi. Stakkaren har plagdes i flere dager.

Stakkars liten, hard mage er noe dritt :p
Her er det litt møtevirksomhet som står på planen før jeg skal forsøke å få ting på plass her hjemme.

Mulig babysang her :) frøkna bleier å starte dagen før sju, men i dag har jeg fått stelt meg, spist frokost og tatt det med ro før ho våkner :) herlig :)

Liker godt å våkne til ferdig opprettet skravletråd. :D
Så deilig at han ikke er hard i magen lenger Atannia!

Her er de barselstreff og babysvømming som står på planen. Pappan er syk så jeg skal høre med storebror om han vil være med på babysvømminga. :D Han er på skidag i dag så kan være han er for sliten i ettermiddag. Tar på med slalom en hel dag.

God morgen jenter! :)
Idag skal eg og jenta mi på vinterlyd konsert! :) Husker ikke sist vi to var helt alene! Så det skal bli godt! :)

Ellers då blir det litt rydding her hjemme og masse kos med lille kosegutten min! :D

God morgen jenter! :)
Idag skal eg og jenta mi på vinterlyd konsert! :) Husker ikke sist vi to var helt alene! Så det skal bli godt! :)

Ellers då blir det litt rydding her hjemme og masse kos med lille kosegutten min! :D
Hva er vinterlydkonsert?
Er deilig å være helt alene med de største. Både vi og de har behov for det. Har vært noen ganger på kino med storebror på kvelden. Det setter iallefall han pris på selv om han er fjortenåring. :P

Må si jeg føler meg uthvilt .. E våknet kun en gang etter jeg la meg. Hun bruker å våkne nesten hver time. Tror det er en kombo av å være syltetøy og at pappaen ikke snorker. Må si det er deilig jeg også!:p

Syltetøy er det samme som syk:)

Må si jeg føler meg uthvilt .. E våknet kun en gang etter jeg la meg. Hun bruker å våkne nesten hver time. Tror det er en kombo av å være syltetøy og at pappaen ikke snorker. Må si det er deilig jeg også!:p

Så bra! :D Ingenting er bedre enn å våkne opp med den følelsen! Krysser fingrene for at det fortsetter! ;)

God morgen damer! I dag står babysang på planen, akkurat nå ligger A og tar sin første lur mens jeg koser meg med en kopp kaffe og candy crush på facebook :p

her blir ve hjemme skal få rydda og styra litt rundt.. fikk ikke gjort stort i går.. også fjøs i kveld

Stikker snart på babykino. Spent. hadde tenkt og trille, men her er det 10 minus med vind. skal ha med meg litt mat til lillemann og bæresjalet og ha han i når vi er der. Spent å høre hav de har gjort i barnehagen når gyda kommer hjem. de har vinteraktivitet uke der. :happy :smiley-bounce022

Kos deg masse Atannia :)

Skulle så gjerne vært der jeg også, men når disse kontorene kaller inn må man bare stille hehe.

Idag har vi ingen planer her i huset. Lillegutt sover, og jeg har lest litt til eksamen som jeg har om ikke lenge. Kjenner at jeg ikke er klar overhodet :eek:

Da er barnehageplass i boks, fikk førstevalget! :D Men er ikke oppstartsdato før 26.08 :/

Back
Topp