Onsdagsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp!
VI har hatt en grei natt, endel amminger, men sovet godt i mellom!
Nydelig vær her igjen i dag, så vi må ut og gå tur!
Mannen har ferie i dag også, men i dag tror jeg at jeg skal la han være hjemme og slappe av litt :p
Lillebror og jeg må på posten for å sende Ergoselen vi har testet videre, og innom ei venninne og babyen om det passer!
Håper alle får en fin dag =)

God morgen:)
Emmeth våknet i natt kl 3, han hadde greid og sparke til uroen over senga si så den sto og gikk:eek: Så sambo tok ut batteriet av den. Han fikk en flaske melk og sov videre til 06.45;) er på tur til jysk for og kjøpe noen rullegardiner til jentene sine rom også skal jeg innom butikken og handle litt;) skal ut og sette fram stoler på verandaen så vi kan sitte og sole oss litt:) kjempeflott Vær og full sol:D

Hermine sov til 04 og så til 08:D den puppen som ikke blei amma på i natt gjorde noe så sinnsykt vondt da jeg sto opp:eek: pumpa ut 150ml bare på den puppen:p
Siden skal vi på coop obs å kjøpe ministøvsuger, ser behovet nå for å sveipe over stuegulvet daglig når Hermine er blitt en babymopp og hunden slipper vinterpelsen;)
Nå skal jeg drikke opp cappuccinoen min, legge lille speedy og ta meg en dusj! :)

Tips til støv og hår er TØRRmopp!
Det skal visst være mye bedre å samle tørt støv med tørre redskaper. Jeg har gått over gulvene med tørrmopp ETTER å ha støvsugd nøye, og det er jammen meg mye støv igjen :o

God morgen!!
Jenny sov til 05, fikk pupp og flaske, og sov videre til 09.
I dag skal vi besøke bestekompisen til mannen. Han jobber utenlands og et borte i lengre perioder om gangen, og har ikke sett vesla på flere mnd. Nå gleder han seg sånn til å møte henne igjen.:) Håper humøret hennes er godt i dag da, for det var det IKKE i går når vi var på nabobesøk!! :p

God morgen!!
Jenny sov til 05, fikk pupp og flaske, og sov videre til 09.
I dag skal vi besøke bestekompisen til mannen. Han jobber utenlands og et borte i lengre perioder om gangen, og har ikke sett vesla på flere mnd. Nå gleder han seg sånn til å møte henne igjen.:) Håper humøret hennes er godt i dag da, for det var det IKKE i går når vi var på nabobesøk!! :p
For en god natt :)
Lykke til på besøk :)

God formiddag:)
Jeg ligger i senga enda, våknet med et sjokk over at klokka er halv elve, fikk Nasse til å sovne igjen etter pupp halv åtte. Vært så trøtt etter lite søvn i påska. Hun våknet fem også, men ble sint da jeg la henne til brystet, måtte legge henne ned igjen da sovnet hun omsider, hun var vel egentlig ikke våken kanskje:eek:
Vi skal bare en tur på butikken i dag, må handle mat til barseltreff i morra. Det får bli senere siden dette blir nå nasses første dupp på dagen:p
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hei og hopp!
VI har hatt en grei natt, endel amminger, men sovet godt i mellom!
Nydelig vær her igjen i dag, så vi må ut og gå tur!
Mannen har ferie i dag også, men i dag tror jeg at jeg skal la han være hjemme og slappe av litt :p
Lillebror og jeg må på posten for å sende Ergoselen vi har testet videre, og innom ei venninne og babyen om det passer!
Håper alle får en fin dag =)

Høres ut som det blir en fin dag:-)

Det skal visst være mye bedre å samle tørt støv med tørre redskaper. Jeg har gått over gulvene med tørrmopp ETTER å ha støvsugd nøye, og det er jammen meg mye støv igjen :eek:

Det er skremmende synes jeg, av og til lurer jeg på hva man skal med støvsuger.
Men den nye jeg kjøpte er ganske god, veldig fornøyd med den sugern:-)

Det skal visst være mye bedre å samle tørt støv med tørre redskaper. Jeg har gått over gulvene med tørrmopp ETTER å ha støvsugd nøye, og det er jammen meg mye støv igjen :o
Ja, tørrmopp er genialt rundt teppene, men kan jo ikke moppe de da:p fikk penger fra svigermor til å kjøpe en sånn håndstøvsuger, og så er det en ministøvsuger fast på den igjen! Er spent på å prøve den:D

God morgen:)
Emmeth våknet i natt kl 3, han hadde greid og sparke til uroen over senga si så den sto og gikk:eek: Så sambo tok ut batteriet av den. Han fikk en flaske melk og sov videre til 06.45;) er på tur til jysk for og kjøpe noen rullegardiner til jentene sine rom også skal jeg innom butikken og handle litt;) skal ut og sette fram stoler på verandaen så vi kan sitte og sole oss litt:) kjempeflott Vær og full sol:D
Haha, huff, er ikke greit med sånn uro nei! Ikke verst at han klarte å sparke til den da:p
Skal kjøpe ny rullegardin til vårt rom også nå, blir ikke mørkt før etter kl 20 og lyst igjen kl 04 så Hermine blir fort urolig merker jeg. Ser ikke fram til midnattsol for å si det sånn! :eek:

Ja, tørrmopp er genialt rundt teppene, men kan jo ikke moppe de da:p fikk penger fra svigermor til å kjøpe en sånn håndstøvsuger, og så er det en ministøvsuger fast på den igjen! Er spent på å prøve den:D
NEi tepper er værre :p
Vi har kun et lite teppe under stuebordet, ellers har vi kuttet ut tepper helt!
Ble så lei...
Men de støvsugerne er greie. Vi har en slik. Ikke enorm sugeevne, men helt ok =)

Vi hadde en super gåtur! Det ble 7,5 kilometer hit og dit med kaffebesøk på halvveien :D
Lillebror feirer halvtårsdagen sin med å teste gulrot på egenhånd for første gang, samtidig som han får smake på en mos fra Ellas litt nå og da =) Men å spise selv er definitivt å foretrekke :p
Det er en utfordring, ser jeg nå, å koke det det mykt nok, samtidig som han skal klare å holde på maten. Den moses fort i hendene, eller glir av gårde :p
Men en stor matopplevelse får han likevel! :D

Vi hadde en super gåtur! Det ble 7,5 kilometer hit og dit med kaffebesøk på halvveien :D
Lillebror feirer halvtårsdagen sin med å teste gulrot på egenhånd for første gang, samtidig som han får smake på en mos fra Ellas litt nå og da =) Men å spise selv er definitivt å foretrekke :p
Det er en utfordring, ser jeg nå, å koke det det mykt nok, samtidig som han skal klare å holde på maten. Den moses fort i hendene, eller glir av gårde :p
Men en stor matopplevelse får han likevel! :D

Så koselig:-)

Kan tenke meg det var stas med gulerot ja:-) Litt det samme problemet her også, men hun synes det er moro:-)
Skulle teste avokado i dag, men tiden gikk helt fra meg gitt.

Så koselig:)

Kan tenke meg det var stas med gulerot ja:) Litt det samme problemet her også, men hun synes det er moro:)
Skulle teste avokado i dag, men tiden gikk helt fra meg gitt.

Jeg tenker at det er en stor del av opplevelsen og læringen - å finne ut hvordan man kan spise også =)
Helt den store næringsverdien er ikke så farlig enda, han puppes mye og legger godt på seg. Og så får han litt på skje i tillegg :D

Jeg tenker at det er en stor del av opplevelsen og læringen - å finne ut hvordan man kan spise også =)
Helt den store næringsverdien er ikke så farlig enda, han puppes mye og legger godt på seg. Og så får han litt på skje i tillegg :D

Heldig at det er nok med pupp en stund til, det er ufattelig mye griseri og styr med fastføde, savner faktisk å bare amme, lell om jeg egentlig ikke likte det noe særlig:-)

Heldig at det er nok med pupp en stund til, det er ufattelig mye griseri og styr med fastføde, savner faktisk å bare amme, lell om jeg egentlig ikke likte det noe særlig:)

Ja, det er utrolig kjekt og jeg er takknemmelig for at det er så godt med melk! Skjønner jo at det ikke nødvendigvis er noen selvfølge!

Ja, det er utrolig kjekt og jeg er takknemmelig for at det er så godt med melk! Skjønner jo at det ikke nødvendigvis er noen selvfølge!

Tror du er en av de heldige ja:-)
Jeg trodde ikke at amming var noe problem og en selvfølge før jeg fikk barn, gjett om jeg fikk en oppvekker :downtown

Hei jenter! Vi hadde bare en amming i natt - spent på om det er noe nytt han har begynt med eller om det var tilfeldig siden han ikke var i seng før 23...
Var innom jobben min i dag og fikk da hilse på nye sjefen - noe jeg ikke hadde fått beskjed om på forhånd i det hele tatt.. man blir visst litt glemt allikevel mens man er borte i permisjon... jeg visste jo at det foregår omstrukturering osv, men hadde fått beskjed at jeg skulle holdes oppdatert... den gang ei...

Etterpå var vi en tur hos svigermor og kikket på hagemøbler. Ingen avgjørelse tatt enda, men nå vet jeg litt mer hva jeg har lyst på. Må bare selge inn tanken hos mannen min :D

Hei jenter! Vi hadde bare en amming i natt - spent på om det er noe nytt han har begynt med eller om det var tilfeldig siden han ikke var i seng før 23...
Var innom jobben min i dag og fikk da hilse på nye sjefen - noe jeg ikke hadde fått beskjed om på forhånd i det hele tatt.. man blir visst litt glemt allikevel mens man er borte i permisjon... jeg visste jo at det foregår omstrukturering osv, men hadde fått beskjed at jeg skulle holdes oppdatert... den gang ei...

Etterpå var vi en tur hos svigermor og kikket på hagemøbler. Ingen avgjørelse tatt enda, men nå vet jeg litt mer hva jeg har lyst på. Må bare selge inn tanken hos mannen min :D

Spennende med ny sjef da:-) Jeg skal ta kontakt med jobben min snart jeg også, få i orden hvor jeg skal være nå og sånn. Det er like mye vårt ansvar og ta kontakt, og holde oss oppdaterte vet du, men en sånn endring burde de vel ha varslet deg om:-)

Back
Topp