Onsdagsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God  ettermiddag, får jeg vel nesten si!
I dag hadde jeg legetime ift sykemeldingen og måtte innom en tur igjen med Teo senere som har hissig ørebetennelse! Så da ble det medisin på han.
Skal sakte med sikkert prøve meg på å jobbe igjen, og jeg håper det går bra! Er ikke så kult å gå hjemme i lengden, så det skal bli godt å prøve litt igjen =)
Så her er det rolig i dag, blir nok sofaen store deler av dagen, selvom jeg burde dra og trene litt senere!
Ha en fin dag =)
 
God ettermiddag, og god bedring til stakkars Teodor! :) Håper det går fint å jobbe litt igjen, jeg vet alt om hvordan man går på veggene som langtids sykemeldt. :S 

Jeg sitter her og kjeder meg nå. Mannen min jobber overtid, og begge barna har sovnet. Lurer veldig på hva som skjedde, for Felix har aldri før bare lagt seg til å sove på denne måten. Middagen står ferdig på komfyren, men jeg gidder ikke spise alene. 

I dag har vi vært på lesestund for førskolebarn på biblioteket. Lillesøster sov da også, men Felix satt som vanlig trollbundet. Der møtte vi også den barnehagen som vi har søkt om plass til ham i. Jeg er litt lettet nå, for jeg fikk et veldig godt inntrykk av de ansatte på storbarnsavdelingen der. :) Ikke alltid jeg er like fornøyd når vi møter barnehager på tur, så nå føler jeg meg trygg på at vi gjorde et godt valg da vi søkte. Nå er det vel bare å vente videre på å få plass, regner ikke med at det dukker opp noe før august.
 
Sliten han da, siden han bare sovnet =) 
Så godt at du er fornøyd med barnehagesøket! 
Blir spennende og se når han får plass da =) 
 
Sånn i ettertid forstår jeg at det ikke var så lurt å la en 3-åring sove middag. Gjett hvem som ligger våken ennå. :P Ikke at det er noe styr, han bare ligger i sengen og leser, men jeg har også lyst til å legge meg. Er det veldig feil av mammaer å legge seg før barna har sovnet? Kanskje jeg kan tilby ham å sove inne hos oss? 
 
Jeg sovnet før han kl 6 i morges da jeg la meg inne hos han etter noen urolige timer i foreldresengen. 
Han kikket i en bok, sovnet til slutt og måtte vekkes kl 11!!

Nå ser jeg på et prematur-program på nrk2, og bare griner!
Dette er sterke saker altså!
 
Uff, klarer ikke se slike program mer jeg, tåler ingenting etter at jeg fikk barn selv.

Søren å, at lillesøster la seg til vanlig tid, så har ikke jeg noe håp om å sove til 11 i morgen. :P Fikk du sove lenge?
 
Nei jeg stod opp kl 9 siden jeg skulle til legen. 
=) Sov altfor lenge i går jeg, så det går nok fint
 
Back
Topp