Onsdagsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Her er det full pakking til tur, på fredag reiser vi til Wien!
Å som jeg gleder meg, bare oss to, på tur..
Jeg har hatt to av fire nattevakter nå, og går rett av nattevakt før vi nesten må løpe på toget for å rekke flyet vårt 

Teodor gleder seg til å være hos besteforeldrene og til å dra på sommeravslutning som vi desverre går glipp av på fredag. 
Håper alle får en fin dag =)

Hei og hå:)

onsdagsskravle eller? :p enig at dagene går fort når uka starter med helligdag men:p!

Kos dere med pakking og forventninger til tur - det er herlig:) tvi tvi med siste to nattevakter:)! Tipper Teodor kommer til å storkose seg:)

Jeg skal straks hente frøkna i barnehagen (leverte hun 10.30) så kort dag - skal kjøre hun til mormor og bestefar - hun gleder seg så:) de ville låne hun så da skal de få det. Noe usikker på formen til frøkna men krysser fingrene:!)

Kaffe med ei venninne i ettermiddag:) blir koselig:)

Hei og hå:)

onsdagsskravle eller? :p enig at dagene går fort når uka starter med helligdag men:p!

Kos dere med pakking og forventninger til tur - det er herlig:) tvi tvi med siste to nattevakter:)! Tipper Teodor kommer til å storkose seg:)

Jeg skal straks hente frøkna i barnehagen (leverte hun 10.30) så kort dag - skal kjøre hun til mormor og bestefar - hun gleder seg så:) de ville låne hun så da skal de få det. Noe usikker på formen til frøkna men krysser fingrene:!)

Kaffe med ei venninne i ettermiddag:) blir koselig:)

Åh ja, heldigvis er det bare onsdag, ellers hadde vi ikke rukket å bli klare til tur! =) 
Så koselig at hun skal bort på besøk da, det blir sikkert bra =) 
T ble levert kl 7 i går og i dag, så nå skal jeg snart hente han også så vi kan pusle litt hjemme før vi henter papsen. 

Herlig med tur alene med mannen, Fru H! Heldige dere! Og deilig med besteforeldrebesøk for Mathilde, Tuttelure! Hvordan ble kaffebesøket?
Jeg leker litt med ideen om å reise på hoppepåtur om en og en halv uke, da har mannen min ferie. Så skal sjekke restplass.no med jevne mellomrom:) Blir i så fall en litt typisk, harry chartertur, orker ikke noe annet med så små barn. Svømmebasseng rett utenfor hadde vært herlig! Men vi får se om det blir noe.

Ellers er mannen min bortreist hele uka og det har blitt lite søvn på meg på tross av besøk og hjelp av lillesøstera mi. I går klarte jeg rett og slett ikke trene da jeg hadde lagt jentene mine. Måtte kapitulere og legge meg jeg også... Var helt skutt. Så nå har jeg trent 30 days shred i over tre uker, men med to dagers pause inni der. Håper det funker bra uansett. Merker ikke så mye på vekta enda, men tror det tar tid. Og en del blir vel til muskler, håper jeg- derfor det tar litt tid å gå ned også, mon tro?

Nå er begge jentene badet, Alma ser på sin favoritt- tegnefilm om Caillou (på spansk),og skal snart, snart i seng. God kveld til alle!

Skjønner godt du blir sliten Almara - godt du har fått litt hjelp da! Og treninga har nok en effekt selv om du har hatt to treningsfrie dager, ikke noe vits å trene dersom man er helt pudding. Og muskel veier jo mer enn fett, så tar sikkert tid før noe synes på vekta - men kroppen føles antageligvis strammere etterhvert:)!

Mathilde har stoorkosa seg, og teste virkelig foreldrene sine når hun kommer hjem. Så stri, høymeldt og bestemt.. Og makan ... skrikeunge som nekter å sove.. nå har hun forhåpentligvis snart sovna.. på tide det.. Krysser fingra for ei goood natt og en lang morgen:)!

Må fortelle noe positivt om frøkna da:)!

Hun skulle få dora dvd av meg, og la filmen på kassa, fikk en 100 lapp av meg og ga den til kassadama og sa "værsågod" og "tusen takk" da hun fikk tilbake 1 kr:) dama ble sjarmert og ga hun en timmytid matboks de hadde stående bak kassa!

Mathilde imponerte oss som var med og:)

Tuttelure skrev:
Skjønner godt du blir sliten Almara - godt du har fått litt hjelp da! Og treninga har nok en effekt selv om du har hatt to treningsfrie dager, ikke noe vits å trene dersom man er helt pudding. Og muskel veier jo mer enn fett, så tar sikkert tid før noe synes på vekta - men kroppen føles antageligvis strammere etterhvert:)!

Mathilde har stoorkosa seg, og teste virkelig foreldrene sine når hun kommer hjem. Så stri, høymeldt og bestemt.. Og makan ... skrikeunge som nekter å sove.. nå har hun forhåpentligvis snart sovna.. på tide det.. Krysser fingra for ei goood natt og en lang morgen:)!

SÅ herlig!!

Alma smeltet meg helt i kveld og.. bare tullet under legginga, jeg satt inne hos henne i en og en halv time. Hun sa plutselig at hun ville ha mat, enda hun hadde spist masse før hun la seg... men jeg ville ikke nekte henne mat, så vi gikk inn på kjøkkenet hvor hun spiste en halv brødskive. Da begynte hun jo å skravle... og sa plutselig "mamma, sola gjemmer seg bak skyene!" Jeg syntes det var så fint sagt av en 2,5-åring:) 

Ellers er jeg nå forferdelig sliten.. Hun lar ikke søstera mi sitte inne hos seg når hun skal sove f.eks., jeg må gjøre alt. Ingen skal erstatte mammaen og pappaen, liksom.. så når Luna da skrek og skrek akkurat i det Alma var i ferd med å sovne, kunne jeg ikke gå ut og la søstera mi sitte inne hos Alma. Jeg måtte ta med meg Luna inn, og da sovner i hvert fall ikke Alma... Jeg føler jeg holder på å gå på veggen snart, mangler masse søvn og vil bare at mannen min skal komme hjem! I morgen er ikke søstera mi her heller, så det kan bli en tøff dag. Når Alma våkner og jeg tar henne inn til oss, vekker hun Luna ( selv om jeg prøver så godt jeg kan å få henne til å la være). De vekker hverandre og  jeg får ekstremt lite søvn når mannen ikke er her... 

Back
Topp