Onsdagsskravel:D

heihei:)

Her har vært en grei natt. litt tull i gårkveld i 21.30 tia, da var han veldig urolig en times tid. men sovna med meg i sengen, så lempa eg han forsiktig over i sin seng hvor han snorka videre. herli:)

HAr hatt en veldig koselig formiddag ute på lekeplassen med en venninne og hennes jevngamle sønn. Det nye store er visst å krappe rundt i lekehuset, og fyke utforbi sklia på magen med armene først. ler seg skakk hver gang;) Han er egentlig ganske redd og skeptisk av seg til tider, men på lekeplassen er det ingen grenser;)

Nå sover han mens eg spiser lunsj, og resten av dagen har vi egentlig ingen planer. Fortsette på rommet hans når mannen kommer hjem kan eg tenke meg.
Herlig med en rolig dag også:)

Hehe lekeplass er jo så gøy, at man glemmer hvor redd og skeptisk man er:P heheh..

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja det er bra!
Det hjalp med en varm dusj og en god te =)

Ja det er utrolig hva sånt kan gjøre om man er litt trøtt eller ikke i form:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Rundstykker står til etterheving, og jeg er straks klar for å dra på butikken sammen med rocketrollet (faren min, var Emira som ga han navnet:P) hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Veldig likt som her da:eek::p sola forsvinner herifra også nå, og er borte i ca 6 måneder:eek::( så blir fort kaldt..
Snø i jula MÅ man jo ha:P

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, vi har bosatt oss på mørke sted, men asså..Hvor mye er det man ser til sola uansett midt på vinteren da? Ikke mye her oppe iallfall! :) Savner sola på våren når jeg ser at den tiner opp is og snø på andre sida av fjorden her, men så har vi den til gjengjeld fra kl.04-23.30 på høysommeren.;)
Ja, snø i desember kan det godt være, men så er vintergleden over for min del.:p Angående hva barna sover i om natta, så har Jenny brukt dundyne i snart 2mnd, og vi gikk nettopp over til ullpysj og sokker. :eek:

Ja, vi har bosatt oss på mørke sted, men asså..Hvor mye er det man ser til sola uansett midt på vinteren da? Ikke mye her oppe iallfall! :) Savner sola på våren når jeg ser at den tiner opp is og snø på andre sida av fjorden her, men så har vi den til gjengjeld fra kl.04-23.30 på høysommeren.;)
Ja, snø i desember kan det godt være, men så er vintergleden over for min del.:p Angående hva barna sover i om natta, så har Jenny brukt dundyne i snart 2mnd, og vi gikk nettopp over til ullpysj og sokker. :eek:

Hehe nei er ikke mye sola hadde tittet fram her heller..er ofte overskya eller så snør det om vinteren..også er det jo ikke mange timene det er lyst heller..så jeg tenker ikke så mye på denne sola før våren nærmer seg;) husker når jeg bodde i Kongsberg, så ble det jo helt feil at sola skinte på juletreet:eek::p var ikke sånn det skulle være! Hahaha..

Ja ikke så dumt å begynne med ull kansje? Liana blir så fort kald på føttene, og da når hun sparker av seg dyna, og kansje ligger sånn i noen timer, så er jeg redd det skal bli for kaldt:eek::oops:

★Sender fra pipe-gjøken★

Skal i en lokalavis jeg.... Hehe... Skal bli intervjuet på fredag... Hun syntes det var så spennende om historien i Libya,pluss at jeg har masse ting etter sønnen til gaddafi sin kone ;) litt skummelt og....

Idag har vi bare kjørt en tur oppi Maridalen,spist på mcern ;) veldig sunt og godt......

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så godt at natten har vært bra hos dere:)
Her har jeg også begynt med dyne på Liana! Hun har ellers bare ligget i pose, eller uten om det er varmt.. men nå blir hun litt kaldt med bare det! Meeen hun sparker jo av seg dyna selvom hun har på posen:rolleyes::p

Så deilig med en liten høstferie:D hvor langt unna bor din søster?
Flinke, tøffe Hermine:D hehe klart ingen andre skal få se hva hun kan:P haha sånn er det ofte her å..jeg skryter av at hun klarer ditt og datt, men vise, neeeida :P
Ha en fin studieøkt!;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Er ca 4 timer med bil, så blir en liten kjøretur ;) Idag fikk hun vist seg fram i barnehagen da, sto stødig som en påle mens jeg kledde på henne, så levna jeg henne bare der og hun sto mens jeg pakka sekken :D :p

Hehe, vi starta med ullpysj og jobber oss utover. Er når på ullpysj og ullsovepose, neste blir dundyne og så skinn til slutt! Sokker må hun ha på småtottene nesten hele året, kun noen få netter det har vært for varmt :eek: :p ;)

Skal i en lokalavis jeg.... Hehe... Skal bli intervjuet på fredag... Hun syntes det var så spennende om historien i Libya,pluss at jeg har masse ting etter sønnen til gaddafi sin kone ;) litt skummelt og....

Idag har vi bare kjørt en tur oppi Maridalen,spist på mcern ;) veldig sunt og godt......

Så spennende da! :)

Mmm, mcern :p

Oj så spennende:D da får vi en liten kjendis i gruppa vår å :P hehehe...

★Sender fra pipe-gjøken★

Er ca 4 timer med bil, så blir en liten kjøretur ;) Idag fikk hun vist seg fram i barnehagen da, sto stødig som en påle mens jeg kledde på henne, så levna jeg henne bare der og hun sto mens jeg pakka sekken :D :p

Hehe så gøy å vise frem triksene til barnet sitt :P hun er flink da! Virker stødig ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, vi starta med ullpysj og jobber oss utover. Er når på ullpysj og ullsovepose, neste blir dundyne og så skinn til slutt! Sokker må hun ha på småtottene nesten hele året, kun noen få netter det har vært for varmt :eek: :p ;)

Jeg har lissom nesten ikke brukt noe ull på noen av barna..mest til utelek om høsten og vinteren.. Dem blir ofte så veldig varme av ull inne.. men vurderer hvertfall noen tynne ullsokker til Liana, pga at hun blir lett kald på føttene;) men elles om nettene på vinteren, så har jeg bare brukt bomull på klær og seng, og bare en tynn dundyne + posen.. men har jo på litt varme om nettene da ;):p

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg har lissom nesten ikke brukt noe ull på noen av barna..mest til utelek om høsten og vinteren.. Dem blir ofte så veldig varme av ull inne.. men vurderer hvertfall noen tynne ullsokker til Liana, pga at hun blir lett kald på føttene;) men elles om nettene på vinteren, så har jeg bare brukt bomull på klær og seng, og bare en tynn dundyne + posen.. men har jo på litt varme om nettene da ;):p

★Sender fra pipe-gjøken★
Vi sover med vinduet åpent hele året, så blir riiimelig friskt på soverommet midtvinters :p
Ullsokker er ikke dumt nei, Hermine blir fort klam på føttene og så kald, derfor bruker vi stort sett kun ull på beina ute nå! ;) Nameit har supre, tynne ullsokker i 5 pakk :)

Vi sover med vinduet åpent hele året, så blir riiimelig friskt på soverommet midtvinters :p
Ullsokker er ikke dumt nei, Hermine blir fort klam på føttene og så kald, derfor bruker vi stort sett kun ull på beina ute nå! ;) Nameit har supre, tynne ullsokker i 5 pakk :)

Hehe ja da skjønner jeg hvorfor dere bruker det dere gjør :P hehe jeg takler ikke å ha vindu oppe hele natta om vinteren..er såå frysen:eek: har på ovn så det ligger på ca 17-18 grader hele natta, sover med pysjbukse, sokker og noen ganger en tynn genser, eller teppe oppå dyna:eek::p haha..

Ah ganske lik som Liana da. Takk for tipset:D jeg skal sjekke om de selger det her;) er ikke selve nameit butikken her, men de to butikkene som selger barneklær, selger stort sett bare nameit :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja da skjønner jeg hvorfor dere bruker det dere gjør :p hehe jeg takler ikke å ha vindu oppe hele natta om vinteren..er såå frysen:eek: har på ovn så det ligger på ca 17-18 grader hele natta, sover med pysjbukse, sokker og noen ganger en tynn genser, eller teppe oppå dyna:eek::p haha..

Ah ganske lik som Liana da. Takk for tipset:D jeg skal sjekke om de selger det her;) er ikke selve nameit butikken her, men de to butikkene som selger barneklær, selger stort sett bare nameit :D

★Sender fra pipe-gjøken★
hehe, jeg er motsatt, må ha max 17-18 grader :p Sover i kun truse og tynn sommerdyne når det er så "varmt" som 18 grader :eek: :p ;)

Stille her idag!
Hva gjør alle?
Jeg koser meg med te, stearinlys og opptak av Sigrid blir mamma! :D MOOORROOOO!!! ;)

I morgen skal vi reise på høstferie, så burde pakke litt, men siden Hermine sover på rommet hvor alle klærne er såeh...må nok pakke i morgen :P

Ellers skjer det fint lite her i kveld og det er så himla deilig! :rolleyes:

hehe, jeg er motsatt, må ha max 17-18 grader :p Sover i kun truse og tynn sommerdyne når det er så "varmt" som 18 grader :eek: :p ;)

Hehe du er heldig som ikke fryser så lett! Tror jet blir "normal" når jeg er gravid, istedenfor at jeg svetter i hjel :P men er nok snart tilbake til den gamle frysepinnen:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Stille her idag!
Hva gjør alle?
Jeg koser meg med te, stearinlys og opptak av Sigrid blir mamma! :D MOOORROOOO!!! ;)

I morgen skal vi reise på høstferie, så burde pakke litt, men siden Hermine sover på rommet hvor alle klærne er såeh...må nok pakke i morgen :P

Ellers skjer det fint lite her i kveld og det er så himla deilig! :rolleyes:

Ja var voldsomt stille her idag!
Så god kveld du har da:rolleyes: godt du ikke kan ødelegge den med å pakke klær:p haha..

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja var voldsomt stille her idag!
Så god kveld du har da:rolleyes: godt du ikke kan ødelegge den med å pakke klær:p haha..

★Sender fra pipe-gjøken★
Er jo fort at man stresser og styrer med masse husarbeid etc etter at ungen(e) er i seng, og vips er hele kvelden gått :eek: Så da er det ekstra deilig å plante rumpa i sofaen fra kl 19 og KUN slappe av! :D ;)

Back
Topp